afmelden radio opel vectra 2004 en verwisselen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum afmelden radio opel vectra 2004 en verwisselen

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261499
    Ronald79
      Lid sinds:
      13 September 2010

      Hallo Allen,

      Ik ben er even tussen uit geweest, maar kom toch waarschijnlijk weer terug bij opel, maar i.p.v. in een astra nu in een vectra 2004.
      Om mijn kids niet teleur te stellen en ons ook niet, wil ik er een aftermarket dubbel (2)dins dvd speler met 2 hoofdsteunen in zetten op de plaats van de orginele opel radio, nu had ik van de opel garage begrepen dat iedere orginele opel radio eerst afgemeld moet worden voordat er een andere in geplaatst kan worden, deze moet dan ook weer aangemeld worden in het systeem CANBUS.
      In hoeverre klopt dit en is dit te omzeilen?

      Graag hoor ik van jullie experts hoe ik dit het beste kan aanpakken.

      Groeten,

      Ronald Gouw

      #18183007
      gwriemersma
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 December 2010

        Als je de radio code hebt kun je hem er zo uit gooien en op ieder gewenst moment er weer in zetten
        Als je hem wilt verkopen kun je hem beter afmelden
        Weet niet of dit bij ieder type het zelfde werkt maar bij de CDR2005 werkt het als volgt
        Radio aan ac knop indrukken tot hij vraagt om code vervolgens code invoeren en bevestigen klaar
        Als ik mij niet vergis zowel komt daar vast reactie op
        Je kunt het ook op zoeken staan voor bijna ieder type radio wel filmpjes op YouTube

        #18183008
        speaker
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 March 2007

          Het ligt er aan welk systeem er in zit !
          En aftermarket dvd-unit hoeft niet aangemeld te worden !

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.