Aflezen niveau stuurbekrachtiging vloeistof

Forumindex Forums Modellen Astra Aflezen niveau stuurbekrachtiging vloeistof

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    GSI Racer
    Deelnemer

dan hebben ze het gewoon niet gecontroleerd bij de grote beurt.
      of je moet al ergens een lek hebben.

xladage
      Deelnemer

Ja idd.
        En ik kom al jaaaaren bij dezelfde garage, en die zijn echt goed en heb het volste vertrouwen in ze, dus kan me haast niet voorstellen dat het niet gecheckt is…. hmmmm…..

GSI Racer
        Deelnemer

je komt er niet 1 2 3 bij he, bij dat reservoir?
          of ze weten misschien helemaal niet dat er uberhaupt een reservior zit.
          of misschien een stagair eraan gewerkt.

xladage
          Deelnemer

Je komt er idd niet makkelijk bij.
            Ik heb het idee dat ze ongeveer alles weten van autos wat je maar kan weten en stagiaires hebben ze daar niet…
            Ik gok toch op een lek…
            De komende tijd eens heel goed in de gaten houden, dan weten we het snel genoeg.
            Ik zal ze morgen ook even bellen, just to be sure

koenelsenaar
            Deelnemer

Bij de Astra G/Zafira A gaan de keerringen van het stuurhuis vaak lekken… Beetje een kwaal van die dingen…

GSI Racer
              Deelnemer

ff in de gaten houden dan ja!
                normaal moet je wel iets van druppels vinden op de oprit of garage als je al echt vloeistof bij moet gaan vullen ;)

manuel25
                Deelnemer

Hem nu mijn derde Astra G en ze hadden allemaal bij aankoop nét even te weinig stuurbekrachtigings olie er in zitten. Hooguit een cm onder de pijlstok. Bij geen enkele heb ik lekkage kunnen ontdekken.
                  Dat geeft voor mij aan dat de garage er niet naar heeft gekeken. Misschien kijken ze er pas naar als ze het stuurhuis daadwerkelijk zien zweten of lekken. Anders kijken ze er niet naar om heb ik het idee.
                  De Y17DT heeft een afdekplaat aan de onderkant zitten, als het stuurhuis lekt, komt dat volgens mij niet meteen op de weg terecht, dat wordt wel van de afdekplaat af geblazen als je op de snelweg rijdt :angel

edit: Het wil ook wel eens zo zijn de olie bij de vuldop er uit vliegt, dan is je potje een beetje smerig aan de buitenkant. Dit zou kunnen komen doordat de dop er niet goed op vast zit of dat de rubber ring in de dop gescheurd is.

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.