AFL HOOGTE regeling.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum AFL HOOGTE regeling.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    ronihd
    Deelnemer

Hi,
      Ik bezit een Vectra c 2 met AFL.
      Probleem is dat de lenslampen ( dus de koplampen zelf ) uit zichzelf bewegen zodra ik de verlichting aan zet.
      Je ziet ze elke X zichzelf richten , dus beetje omhoog beetje omlaag beetje links beetje rechts en dan gaan ze staan in de juiste stand.
      Dan verdwijnt het knipperende controle lampje in het dashboard.
      Na even rijden dan begint het weer van voor af aan.
      Soms lijkt het of de beweging van de auto het triggert.

Nu heb ik de sensoren op de voor en achteras al gecontroleerd en die lijken goed te zijn ( visueel ) de staafjes die er aan zitten zijn niet gebroken.
      Wat kan er stuk zijn ? nu heb ik uiteraard al gezocht en via Opel onderdelen programma kan ik een stuurmodule vinden ( artikel nummer ) 93186544 regeleenheid meesturende koplampen.

Mijn vraag is : , is dit de unit die de koplampen zelf dus de lenzen laat bewegen ( hoogte regeling en zo ) of is daar een andere unit voor verantwoordelijk ?

gerardberkhout
      Deelnemer

Ha ronihd ,

Ik heb een vectra bouwjaar 2000 , weet jij hoe je xenon verlichting aan kunt leggen m ik heb originele koplampen , volgens de verkoperen is alles compleet . alleen de stekers passen niet kan jij mij helpen ,al vast hartelijk dank .

Groeten G.P Berkhout :help:

ronihd
        Deelnemer

@ Berkhout ,
          Sorry maar zo veel ervaring heb ik er niet mee dus kan je daar niet mee helpen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.