afkeur of niet

Forumindex Forums Overige APK & RDW afkeur of niet

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Destruction
    Deelnemer

origineel gepost door sw16v
      ze mogen je niet weigeren voor een apk keuring!!

Nee klopt, ik mag (in principe) niet weigeren. Maar, ik heb al diverse dusdanig doorgerotte auto’s voor APK op mn brug gehad, die naast de rottigheid ook dusdanige mankementen vertoonden, dat ik kenbaar heb gemaakt de betreffende auto nooit meer van een geldige verse APK te zullen voorzien.

Ik heb ook wel ‘ns dusdanige krotten gehad (waar bijvoorbeeld L.V en R.V geen fuseekogel was? wielen bungelden los….), waarop ik de eigenaar belde en zei: Als jij niet met een autoambulance of transporter komt, krijg je die auto heel niet mee; het is een gevaar op de weg.

Ik had laatst een suzuki Wagon R+, de eigenaar kocht dat ding nieuw in 1999 bij de Suzuki dealer, en had hem daar altijd in onderhoud.. Hij kwam nu bij mij (dealer is errug duur, ik werk alleen en probeer mijn onkosten laag te houden, zodat het voor de klant ook goedkoop blijft), ik pak mn hamertje om te controleren op roest, en zowel links als rechts tik ik vrijwel de gehele dorpel eruit.. :wtf

Hoe kan dat bij de dealer goedkeur zijn geweest dan :P

mayhem

mijn auto werd geweigerd omdat ie een probleem had met t vermogen. (corsa A c20xe met 148 wielpk’s)
        auto was tot de laatste bout uit elkaar geweest..

Destruction
        Deelnemer

Lol :D

Mja, als het maar op kenteken staat, vind ik het best. Ook al heb je 3500pk in je Corsa..

wim-v6
          Deelnemer

Omgebouwde auto’s is geen probleem, op kenteken of niet, worden gewoon gekeurd, ze voldoen tenslotte gewoon aan het apk regelement.

waar ik kom dan.

Willem

mayhem

staat netjes 1.4 met 44kw op kenteken;)

maakt in proncipe geen f*ck uit, maar hij vond dat t een circuit auto was (lekker belangrijk… op WRC auto’s zit ook een kenteken) en hij vond t maar veels te snel voor zo’n oud klein ding.

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.