Afdekplaat motor verloren of gestolen ?!

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Afdekplaat motor verloren of gestolen ?!

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Gerda43
    Deelnemer

Net terug van vakantie uit Tsjechie kom ik er toevallig achter dat de afdekplaat van de Ectotec motor uit onze Meriva is verdwenen !! (De zwarte plaat met zilveren letters Ecotec, boven op de motor). Wij staan voor een raadsel :argue en vragen ons af of dit wel vaker gebeurt ? Volgens mij kan hij niet lostrillen of als hij bijv los zit zo maar onder de motorkap vandaan vallen ? :hmmz Mijn man en ik hebben de auto overal op slot gezet maar misschien zijn wij het een keer vergeten of onze oudste zoon misschien? Maar wie steelt er nou een afdekplaat:( , voor de rest missen wij niets alhoewel er misschien nog iets mist onder de motorkap ? Wij zijn in ieder geval probleemloos weer naar huis gereden. Ik neem aan dat zo’n plaat wel opnieuw aan te schaffen is ?
      Met vriendelijke groet,
      Gerda43

2e-c14nz

Die zijn wel te vinden hoor. Beetje vreemd, want normaal zitten die met, als ik mij niet vergis, met 2 schroeven vast. Nu is het geen ramp om zonder rond te rijden hoor, maar net wat je zegt, het is een beetje vreemd.

harryastra

Het is wel een beetje vreemd, maar ik mis de mijne ook op mijn corsa, maar was al zo bij de aanschaf. Weet dus niet hoe die eraf is gekomen. Geeft verder geen problemen en je ziet er niets van.

Marcelve

Ben de afgelopen week twee keer bij de garage geweest. Beide keren zijn ze vergeten die plaat terug te zetten. Hoe moeilijk kan het zijn?

wim-v6
            Deelnemer

kanp lastig al dat plaatwerk wat eigenlijk alleen maar in de weg zit :jerry :jerry

kan gestolen zijn, maar kan ook vergeten zijn in een garage oid.

of ie makkelijk te vinden is ligt aan tyoe motor.

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.