af en toe vreemde manier van starten Forumindex › Forums › Modellen › Astra › af en toe vreemde manier van starten Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 17 augustus 2009 om 15:57 #17211482 OscaR-16vDeelnemer Lid sinds:29 May 2009 af en toe heeft mijn astra sport het volgende probleem, als ik de auto wil starten slaat hij niet aan, zodra ik de sleutel los laat loopt hij heel in de verte. zodra ik dan iets gas geef loopt hij goed. waar kan dit aan liggen? sensor stuk of iets dergelijks? motortype: Z1.6XE 20 augustus 2009 om 15:07 #17513587 wim-v6Deelnemer Lid sinds:12 August 2005 Kan vanalles zijn: – slechte bougies – bobine gaar – temp sensor verkeerde waarde – krukas / nokkenassensor gaar – brandstofdruk regelaar kapot. allemaal mogenlijk heden Willem Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen