advies gevraagd

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum advies gevraagd

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    RaydeRay

even een vraagje .

ik heb een vectra station ’97 CDX nu heeft mijn vrouw wat schade (krassen) gereden aan de achter bumper.
      wat is nu verstandig de krassen te repareren of een nieuw bumper deel aanschaffen en deze in de kleur laten spuiten?
      komt de bumper er een beetje makkelijk af?

en nog iets was ik vorige zondag de auto aan het poetsen en wat zag ik …Roest blaasjes onder het kenteken plaat…
      ik zeg “Garantie!!” …..hehe….toch?

Raymond

sw_reijnders
      Deelnemer

jij mag garantie roepen wat je wil . . . maar na 14 jaar zegt Opel NL . . . bekijk het maar meneer Ray ;)

als het alleen achter je kenteken plaat is, roest goed kaal schuren tot op blank staal en met ijzer grondverf goed schilderen.
        zie je toch niet achter de kentekenplaat.

over die bumper . . . tja, je hebt nieuwe imi bumpers voor ong. 80 euro bij winparts ofzo.
        spuiten ben je rond de 200 euro kwijt.
        er op zetten is vrij eenvoudig.

RaydeRay

WAT!!! hoor ik nu Geen garantie….. :shock: ……hehe ..maar ik heb toch een CDX….ik heb rechten!!!

effe serieus.
          de roest zit onder het kentekenplaat als je er van achter tegen aan kijkt. er zijn wel meer plekjes die beginnen . ik moet aan het werk om dat te repareren.
          ik denk dat ik een imi bumper koop en laat spuiten want ik ken een mannetje die vroeger spuiter is geweest die dat wel effe voor mij doet.
          hij weet het alleen nog niet…… :D

want dan komt het op €80,- plus wat lak… zal eens zoeken waar ik de kleur code kan vinden…

Raymond

wim-v6
          Deelnemer

Op type plaatje in de motorruimte of in de B stijl van de passageirsdeur

RaydeRay

thanks scheelt weer zoeken.

Raymond

Corsa_GSi
              Deelnemer

Krassen zijn wel netjes te maken hoor.

Was 325 euro kwijt voor het maken van een paar scheuren in de bumper incl. spuiten met garantie.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.