Bedankt voor je antwoord, maar hetgeen jij hier doorstuurt is geenszins de bediening van de cruise control van de Opel Grandland GS 2025 electric. Misschien is het van de vorige generatie Grandland, maar zeker niet van de nieuwste. De bediening aan het stuur ziet er helemaal anders uit dan jouw tekening.
De nieuwe Grandland heeft een adaptieve cruise control en het autootje met de streepjes in deze is om de afstand in te stellen die je wil behouden met je voorligger wanneer je op cruise control rijdt.
Ik weet niet hoe je hier een foto of tekening kan plaatsen, maar alles zou dan duidelijker zijn. Ik heb het instructieboekje van mijn nieuwe Grandland, en zelfs als ik doe wat er daar staat, werkt het niet… het zou natuurlijk ook kunnen dat er iets defect is (?). Ik ga tijdens het weekend nog eens één en ander testen, en als ik het dan nog steeds niet werkend krijg, ga ik terug naar de dealer.
PS Mocht je het instructieboekje van de nieuwe Grandland electric op het www vinden, dan staat het op pagina 177.