adapters voor xenon

Forumindex Forums Modellen Astra adapters voor xenon

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Paul-Astra

Hallo

Ik zal mij eerst eens voorstellen. Ik ben Paul, 30 jaar, en trotse bezitter van een Astra G-Coupe, bouwjaar 2000.

Deze week wilde ik xenonverlichting inbouwen, maar kwam erachter dat het niet zomaar gaat, omdat opel aparte adapters heeft voor het vast zetten van halogeenlampen.
      Ik heb flink gebaald, maar had ook geen zin om mijn huidige adapters aan te passen.

Na zoeken op het internet heb ik een site gevonden die wel aparte adapters verkoopt voor de Astra G Coupe. Deze adapters moeten met een kleine aanpassing passen.
      De bewuste site is http://www.xptuning.nl

Ik heb deze adapters besteld en zodra ik ze binnen heb en heb gemonteerd zal ik mijn ervaring hier achterlaten.

Paul

Juffer1
      Deelnemer

Welkom op het Opel-Forum Paul :thumbup

Even een tip : deze adapters zijn orgineel voor de BMW E39 gemaakt en daar moet je dus nog wel iets aan aanpasen.
        Allereerst moet je de nokjes die uitsteken iets kleiner vijlen omdat ze anders niet gaan passen en na het plaatsen van de lampen moet je die afdichtingsgaten afkitten.
        Doe je dat niet dan heb je bij de eerste de beste regenbui een aquarium in je units….

Zijn er bij onze club al een aantal die die ervaring hebben.

Gr. Arjan

Paul-Astra

Hallo

Ik had gelezen dat ze voor de BMW zijn. Maar door die kleine aanpassing dus ook voor de Astra. In iedergeval minder moeite dan de huidige adapters aanpassen.
          Ik had ook wel verwacht dat er gekit moest worden.

Sorry, ik wist niet dat dit al besproken was op het forum. Kon er zo snel niets van vinden. Ik heb alleen maar gelezen dat de huidige adapers moesten worden aangepast.

Gr. Paul

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.