Activeren van mijn radio.

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Activeren van mijn radio.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    tomgd

Goedemiddag,

allereerst ff melden dat ik een nieuweling ben en ook géén groot “sleutellaar”.
      Ik ben sinds kort in het bezit van een Opel Meriva en heb daar dan ook (wegens ontwetendheid) mijn eerste probleem mee gehad. Had het pakkeerlicht laten branden en dus was mijn accu helemaal leeg!
      Dat was wel te verhelpen, maar mijn radio gaf alleen maar “SAFE” aan en deed niets meer.
      Kan iemand mij vertellen wat de manier is om deze (de radio) weer aan de praat te krijgen?
      Of moet ik met mijn “orgeltje” naar de Opel Dealer?

Ik hoor graag iets van de vaklieden onder u. Ik weet het niet.

jeroenk
      Deelnemer

Hoi, je dient dan de code van de radio opnieuw in te vullen. Dit is een viercijferige code die vaak bij de autopapieren bewaard wordt. Deze moet je invoeren en opslaan, waarna je weer gewoon je radio kunt gebruiken. Ik heb geen enkel idee welk bouwjaar de Meriva heeft, maar mogelijk heb je iets aan de volgende video.

https://www.youtube.com/watch?v=lXZDG9RjqGA” onclick=”window.open(this.href);return false;

Freestyler
        Deelnemer

@jeroenk wrote:

Hoi, je dient dan de code van de radio opnieuw in te vullen. Dit is een viercijferige code die vaak bij de autopapieren bewaard wordt. Deze moet je invoeren en opslaan, waarna je weer gewoon je radio kunt gebruiken. Ik heb geen enkel idee welk bouwjaar de Meriva heeft, maar mogelijk heb je iets aan de volgende video.

https://www.youtube.com/watch?v=lXZDG9RjqGA” onclick=”window.open(this.href);return false;

exact hetzelfde als de cdr-500 :thumb

tomgd

Hallo “jeroenk”,
            hartelijk dank voor je instructie. Het gaat hier om een Meriva. Alleen ik moet nog de code zien te vinden. Verder was de instructie duidelijk.
            Ik laat het wel weten als ik de code heb en het heeft gewerkt.

nogmaals bedankt.

tomgd

Goedeavond Hr. Jeroenk,

heb de code weten te bemachtigen en met behulp van je “instructie filmtje” is het gelukt en doet de radio en cd speler het weer.

nogmaals bedankt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.