activatie diefstal

Forumindex Forums Overige Op-Com activatie diefstal

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    morice
    Deelnemer

ik heb problemen bij activatie diefstal geeft constand melding programma failed.
      Dus ik heb mijn cd30 na 3 of 4 keren deactiveer geprobeerd met beveiliigingscode dan gelukt eruitgehaald nieuwe aangesloten om display safe weg te krijgen zou ik activatie diefstal moeten uitvoeren maar krijg altijd programmering mislukt.
      Ik heb gelezen dat de meeste het lukt activatie diefstal.
      al de rest werkt bij mijn opcom maar dit lukt niet en deactiveren lukte pas na verschillende keren te proberen wat ook niet normaail is denk ik
      ik hoop dat iemand mij kan helpen.

chieltjuh
      Deelnemer

Klinkt stom maar probeer eens een andere software, zo had ik een keer gekloot omdat ik zogenaamd de verkeerde sec. code had.
        of misschien een keer je display uitleren, dan radio activeren en dan display?
        (horen bij elkaar, dus valt te proberen?!)

morice
        Deelnemer

ok maar ik kan geen andere software gebruiken dan de bijgeleverde opcom software 08 2010
          dus je kan display ook uitleren via opcom ,dus display afmelden of hoe bedoelt u

morice
          Deelnemer

mijn radio werkt volledig dus het staat in afleverstaat maar ik kan activatie diefstal alarm net uitvoeren vermits het program failure zegt.
            Alleen krijg ik om de paar seconden display safe op het scherm.
            mijn beveiligingscode zijn correct ze werken zoals ik eerder zei met geluk kon ik na 5 keren geprobeerd te hebben deactiveren met opcom maar activeren lukt niet.

chieltjuh
            Deelnemer

Ja je kan het display ook uitleren. misschien dat het werkt om daarna eerst je radio aan te melden en dan pas je radio.

Ja je kan wel andere versies downloaden voor je china clone alleen geen originele.:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.