actieve hoofdsteunen

Forumindex Forums Modellen Astra actieve hoofdsteunen

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233524
    Ronald79
      Lid sinds:
      13 September 2010

      Hallo allemaal,

      Ik ben van plan om hoofdsteunen met dvd schermen te gaan plaatsen in mijn opel astra H station, maar nu loop ik tegen het volgende aan.:hmmz
      Mijn opel heeft actieve hoofdsteunen, en is aan de onderkant van de hoofdsteun geleiders in de stoel dicht, maar het kabeltje van het schermpje, moet daar doorheen, is het mogelijk om daar een gaatje in te boren zodat het kabeltje er doorheen kan?
      Anders zou ik niet weten hoe ik dit moet oplossen, wie er een idee heeft of een oplossing heeft hiervoor, laat het a.u.b. weten zodat ik mijn dochters niet teleur hoef te stellen.

      Gr.

      Ronald:

      #17826882
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Bij mijn astra G heb ik door Blue-Dragon hier op het forum mijn hoofdsteunen met ingebouwde dvd spelers zo laten aanpassen dat de kabels buitenom lopen. Want ik heb er bewust voor gekozen dat ik ze iedereen eruit haal. Dus hij heeft de bekabeling zogemaakt dat ze langs de stoel lopen zeg maar. Als je ze wel voor altijd wilt laten zitten kun je bij de astra G de kabels inderdaad via de geleider van de stoel onder de stoel uit laten komen naar de handrem toe zeg maar.

        Hoop dat je hier wat aan hebt.

        #17826883
        astra-gtc-freak
          Lid sinds:
          3 March 2010

          Hoi Ronald.

          Nooit geen gaatjes boren hierdoor kan de hoofdsteun erg verzwakken.
          Met als gevolg dat tijdens een aanrijding de hoofdsteunen hun werk niet meer doen.
          Je zal dus naar een andere oplossing moeten zoeken.
          Bv die van Blue-Dragen.
          Maar nogmaals ga niet aan hoofdsteunen of andere veilligheids systemen sleutelen van je auto.
          Want je loopt het risico dat ze dan niet goed meer werken met alle gevolgen van dien.

          Ik hoop dat je je dochters toch blij kan maken.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.