Actiefe subwoofer

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Actiefe subwoofer

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Roopesh
    Deelnemer

Hoi allen,

ik heb een Vectra C en ben de laatste tijd een beetje bezig met de installatie.
      Nou heb ik dus al composetjes geplaatst in de auto, voorop composetje van 100 watt RMS, achterop 80 watt RMS.

Nu wilde ik nog wat aanvulling hebben kwa bass, dus ik ben aan het twijfelen over een actieve subwoofer van het formaat van 8 inch.
      Normaal gesproken wordt er geadviseerd om deze onder je stoel te plaatsen voor het beste geluid.
      Maar kan je deze dus ook gewoon in de achterbak tegen je achterbank monteren en krijg je er dan een goed geluid uit?

Ik heb van het weekend een exemplaar gezien, die had een vermogen van 100 watt RMS.

Heeft er iemand ervaring hiermee of wat adviseren jullie?

Bedankt!

Roopesh

robertzone

Persoonlijk zou ik voor een op maat berekent gepoort kistje gaan en een simpele woofer+ versterker als ik jou wens zo lees. Dat geeft het beste resultaat..

Echter, als je makkelijk wil zijn kan je natuurlijk een actieve pakken , heb je alles in een.

Roopesh
        Deelnemer

nou, om maar het resultaat te laten weten..
          na toch nog lang twijfelen, heb ik uiteindelijk een actieve subwoofer van BOSS geplaatst met max 150 watt RMS, gewoon in de kofferbak tegen de achterbak aan.

En ik moet zeggen, het resultaat is verbijsterend. Op en top goed!

dion87

ik ben zelf nooit echt fan geweest van actieve subs, liever een passive. maar het is maar net wat je voorkeur is, net als open of dichte kist.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.