acterklepslot astra h 5 deurs SPOED

Forumindex Forums Modellen Astra acterklepslot astra h 5 deurs SPOED

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    vectra_mania

met spoed spoed !!!!
      wie oh wie kan mij vertellen hoe ik mijn achterklep open krijg door een of andere manier ??? gaat hij niet open vanochtend wel na een nacht vorst en nu rond 18.30 niet meer ??????????????/

OPC Turbo

Er vanuitgaande dat je klep niet meer open wil als je de handgreep indrukt.

Er zit aan de binnenkant een klein rond rubber propje net boven de tildrempel van de kofferbak, deze kan je eruit wippen en dan kan je daar met een GROTE platte schroevendraaier je slot open draaien.

vectra_mania

ja dat klopt met het indrukken van de hand greep doet hij het niet wat kan dat zijn ? ik ga dat bij dat dopje probeeren

OPC Turbo

origineel gepost door vectra_mania
            ja dat klopt met het indrukken van de hand greep doet hij het niet wat kan dat zijn ? ik ga dat bij dat dopje probeeren

Normaal hoor je hem wel klikken… en gaat hij open uiteraard…

Als je hem niet hoort klikken of hij voelt “vaag” en gaat uiteraard niet open dan kan ik je bijna wel beloven dat de schakelaar die je bedient kapot is (dat rubber greepje dat onder de chroomstrip zit) veel voorkomend probleem… beetje dealer heeft hem gewoon op voorraad en hij is simpel zelf te vervangen…

Als je hem door die rubber dop open maakt ben je eerst gered.

De dealer kan hem met de Tech2 openen met een actuatortest dan weet je zeker dat het de schakelaar zelf is en niet het slot.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.