achterwielen raken spadscherm

Forumindex Forums Modellen Kadett achterwielen raken spadscherm

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223700
    sjaak trekhaak
      Lid sinds:
      16 February 2010

      ik heb sins kort ats classics onder mijn e kadett sedan liggen , zijn 13 inch 6.5 j velgjes met een et waarde van 30 en banden zijn michelins met bandenmaat 175/70 r 13 82t

      we hebben al moetten slijpen aan de wielkasten (de randjes die naar binnen gaan aan de buitenzijde van de wielkast)
      alleen nu merk ik als ik een drempel neem en ik heb wat balast bij achterin ( personen of spullen) dan piept me ban/wielkast nog , ze raken de zijkant nietmeer maar nu vrees ik dat ze het schuin naar binnen lopende deel van de wielkast raken , ik weet niet hoe ik dit goedkoop op kan lossen zonder me auto finaal te mollen , ik zat zelf te denken aan het verstijven van me vering of het verhogen maar ik zou niet weten of dit uberhoubt wel kan , mischien heeft iemand anders nog een oplossing?

      #17701526
      MantasticB1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 October 2006

        er zijn kunststof veerweg begrenzers bij de automaterialen handel te koop voor €25 per set van 2, die tie-rap je tussen je spiraal in;)

        ennuh….175/30? heb heb je palletwagen er opgelegt?:jerry

        #17701527
        sjaak trekhaak
          Lid sinds:
          16 February 2010

          origineel gepost door MantasticB1
          er zijn kunststof veerweg begrenzers bij de automaterialen handel te koop voor €25 per set van 2, die tie-rap je tussen je spiraal in;)

          ennuh….175/30? heb heb je palletwagen er opgelegt?:jerry

          thnx voor de tip , kzal is gaan zoeken.

          en hoe bedoel je ? de hoogte ofwat ? keb deze velgen voor een vriendeprijsje over mogen nemen ( velgen in nieuwstaat + gloedje nieuwe banden) ze zouden eerst onder een B kadett sedan komen maar die licht nu uit elkaar voor restouratie en hij heeft verbrede rs velgjes aangeschaft dus deze lagen in de pad.

          #17701528
          sjaak trekhaak
            Lid sinds:
            16 February 2010

            origineel gepost door sjaak trekhaak
            175/70 r 13 82t

            mijn fout :o

            #17701529
            kaneelschep
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 November 2004

              70 is wel heeeel hoog.
              en alles onder et30 wil ook wel gaan aanlopen bij een kadett.
              Gewoon lagere banden regelen!

              #17701530
              sjaak trekhaak
                Lid sinds:
                16 February 2010

                origineel gepost door kaneelschep

                Gewoon lagere banden regelen!

                was het maar zo simpel , ben zelf maar een studentje met een minimum loon , heb deze velgen aan geschaft omdat ik dan zomer en winterbanden heb voor de dett , maar n setje nieuwe bande zit er nu nietmeer in , een ding wat zeker is is dat de volgende banden wel lager worden haha
                maar moet voor nu een simpele oplossing vinden dus volgensmij word het de veerweg begrenzers

                #17701531
                kaneelschep
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 November 2004

                  Ja… Dat is wel heel begrijpelijk! :)
                  Ik vind alleen persoonlijk dat die veerweg begrenzers echt een laatste oplossing zijn. Want het bevordert het veren niet.

                  Er staan genoeg corsas astras vectras op de sloop.
                  Kan je daar niet voor 50 euro een redelijk setje vanaf halen?
                  Das misschien voor een arme student de keus tussen wel of niet roken en eten in een week :D maar ja.. Je auto heeft je geld ook nodig!!! :P

                  #17701532
                  jblfreak
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    die begrenzer zijn er ook voor tussen de schokbrekers

                    mijn cabrio zitten er stuk of 10 per kant en nu loop het echt niet aan haha

                    #17701533
                    sjaak trekhaak
                      Lid sinds:
                      16 February 2010

                      haha @ kaneelschep ik rook niet en woon thuis , dus het enig waar me geld aan op gaat is me auto en uitgaan ;)
                      en ik kan dan beter begrenzers voor tussen de schokbrekers dan voor tussen de veren ? of hoe zit het nou wand ik heb nu al 3 verschillende gehoord of ligt dit aan mij ?

                      zou iemand dit aub uit willen leggen met wat pics ??:hmmz

                      #17701534
                      jblfreak
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        die in de schokbrekers kunnen er niet zo uit vallen

                        die in de veren kunnen er uit als de tyrap verschuift of knapt o.i.d

                        #17701535
                        sjaak trekhaak
                          Lid sinds:
                          16 February 2010

                          probleem opgelost , deze velgen gaan de verkoop in en heb via t forum hier al andere velgjes met bande gekocht , kga ze morgen ophalen ! king:

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.