Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Achterwielaandrijving: Da's wennen !!(en went nog steed
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 september 2010 om 19:59 #17668995
een middagje spelen op een besneeuwde grote parkeer plaats is heel leuk en leerzaam:vertag
zo heb ik afgelopen winter heel wat dagen doorgemaakt met vrienden en de dett :D17 oktober 2010 om 00:42 #17668996origineel gepost door schuitje
een middagje spelen op een besneeuwde grote parkeer plaats is heel leuk en leerzaam:vertag
zo heb ik afgelopen winter heel wat dagen doorgemaakt met vrienden en de dett :Dkan niet wachten tot het weer zo ver is.
altijd leuk spelen in de sneeuw met de manta’s.en voor de topic starter su6 deze winter.
23 oktober 2010 om 13:04 #17668997Het blijft inderdaad opletten met een achterwielaandrijver:)
Heb het zelf ook mee gemaakt mijn manta :)..
Het wegdek wat nat, en waarschijnlijk toch net iets te veel gas!
Maar had ruimte en kon hem netjes tegensturen…
Je moet wel leren hoe je hem moet opvangen…. voordat je gaat spelen.
Wellicht xtje makkelijk om een dag te organiseren in Lelystad om een slipcursus te volgen met de achterwielaandrijvers :jerry kunnen we oefenen hoe het beste te reageren met legio aan ruimte23 oktober 2010 om 14:17 #17668998origineel gepost door kadettsr
Het blijft inderdaad opletten met een achterwielaandrijver:)
Het wegdek wat nat, en waarschijnlijk toch net iets te veel gas!
Maar had ruimte en kon hem netjes tegensturen…
Wellicht xtje makkelijk om een dag te organiseren in Lelystad om een slipcursus te volgen met de achterwielaandrijvers :jerry kunnen we oefenen hoe het beste te reageren met legio aan ruimtedat is een goed ide:thumbup wel volgend jaar, dan heb ik als het goed is mijn motor klaar. met een standaard 1200 die je niet zo heel erg veel:P
24 oktober 2010 om 10:54 #17668999AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door kadettsr
Het blijft inderdaad opletten met een achterwielaandrijver:)
Het wegdek wat nat, en waarschijnlijk toch net iets te veel gas!“”hahaha had ik al gezegd he dat je dat wel n x zou overkomen:P
maar inderdaad als je de ruimte hebt
is zo,n leermoment best ok:thumbup:thumbup”””Maar had ruimte en kon hem netjes tegensturen…
Wellicht xtje makkelijk om een dag te organiseren in Lelystad om een slipcursus te volgen met de achterwielaandrijvers :jerry kunnen we oefenen hoe het beste te reageren met legio aan ruimte24 oktober 2010 om 11:08 #17669000origineel gepost door schuitje
zo heb ik afgelopen winter heel wat dagen doorgemaakt met vrienden en de dett :DMet mijn eerste c-kadett in de winter… Zodra de eerste sneeuw was gevallen ging ik ‘snachts driftend door de wijk.
Niemand op straat en de weg voor mezelf, zelfs geen geparkeerde auto’s…. tot de tank leeg was..
Ging nooit hard maar kon daarna wel lezen en schrijven met de auto29 oktober 2010 om 20:02 #17669001:agenttegen sturen doe je toch automatisch? mijn dodge breekt altijd uit bij nat weer.(en bij droog weer doe ik het erom). lekker gas erop en tegensturen
30 oktober 2010 om 12:50 #17669002255 banden leggen vanachter, dan moet je heel veel moeite doen bij normaal nat weer wilt hij weg gaan.
omega v6:D3 november 2010 om 21:17 #17669003:swearik heb er 295 vanachter op liggen maar zelfs met droogweer is het een glijbaan
4 november 2010 om 15:17 #17669004AnoniemLid sinds:
1 January 1970inderdaad
onder m,n ex manta
had ik 285 dat wou best glijdenonder de chevy van en m,n blazer had / heb ik 265
en dat wil inderdaad met droog weer zelfs nog wel glijden
en nee de banden zijn niet glad;)4 november 2010 om 15:47 #17669005Moet wel zeggen, deze week gereden met nat wegdek en nu breekt ‘ie wel uit!
Lache, zeker. Het zal niet heel spectaculair zijn als je het ziet maar voor me gevoel stapt de Manta toch goed naar buiten. Tot mijn verbazing gaat tegensturen enzo volledig automatisch!
Is wel goed voor de adrenaline, haha.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.