Achteruitrijlicht/remlicht … en cruisecontrol

Forumindex Forums Modellen Tigra Achteruitrijlicht/remlicht … en cruisecontrol

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    RamSwa72
    Deelnemer

En als je dan niet de juiste cc op de sloop kan vinden , kan je nog altijd voor deze gaan http://www.conrad.nl/ce/nl/product/851329/Waeco-Magic-Speed-cruise-control-MS-50?ref=list” onclick=”window.open(this.href);return false;

Anoniem

Zijn er wel knipperlichthendels voor een Tigra-A waar cruisecontrol knopjes op zitten? Misschien is dat nog anderzijds op te lossen door gewoon knopjes op het dash te plaatsen ipv de hendel.. ?

gose91
        Deelnemer

Als ik het goed heb is de Tigra A gebaseerd op de Corsa B. En op dit forum komen een miljoenmiljard Corsa B’s voorbij die ermee worden uitgerust. Qua onderdelen zou het moeten gaan. Je moet alleen wel geluk hebben want de originele Opel setjes zijn zeldzaam omdat iedereen ze wil…

Anoniem

Dat van die Corsa klopt ja… alleen ik weet niet of clignoteurs zomaar uitgewisseld kunnen worden… (aanwijzers)
            Die van een Tigra A uit 1996 en 2000 verschillen zelfs…. met pinnetjes en zonder… heb voor mijn Tigra A uit 1995 twee pinnetjes moeten afslijpen van een clignoteur die ik had gekocht voor dat dat paste… maar goed… als een clignoteur voor de Corsa B er wel is met cruise control… kan het wellicht proberen :)

gose91
            Deelnemer

Ik heb voor de mijne (uit een Zafira A) een gaatje in mijn stekker moeten boren (had ook het palletje kunnen knippen). Alle CC units zijn zo’n beetje uitwisselbaar, alleen gaat de ene bij een lagere snelheid werken dan de andere. Bij sommige modellen kun je die snelheid dan weer programmeren.

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.