Achteruitrijlichten doen het niet van de Vectra B

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Achteruitrijlichten doen het niet van de Vectra B

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    borros

klopt idd niet altijd, dus blijft goed opletten, geef zelf altijd mijn kenteken op en als het onderdeel niet goed is krijgen ze het ook gewoon terug, maar haal altijd alles op naam van de garage waar ik bij werkte, heb zelf mijn distibutie vorig jaar vervangen (2010 dus), alles besteld via lasaulec in Almere, bleek de grondplaat van de dubbele spanrol een halve centimeter af te wijken van die er op zat dus de nieuwe spanrollen over gezet na 2 uur puzzelen voor we er achter kwamen, bleek in hun computer maar één dubbele spanrol te staan voor mijn kenteken, en laat dat nu ook nog eens het duurste onderdeel te zijn van de gehele set, dus oude rollen op de nieuwe grondplaat terug gezet, schoon gemaakt en terug gegeven, kreeg wel ff 120 euro retour, dus koste het hele ditributie gebeuren, incl multi-riem en waterpomp ( en ja, ook de spanrol voor de multi-riem) mij geen 280 euro maar slechts 160 euro en een uurtje of 5 werk wat ik zelf kon.

wim-v6
      Deelnemer

Dus als de spanner doorverkopen, dan heeft iemand de garantie op een kapotte V6 motor??

Willem

KadAstra-EF
        Deelnemer

Ik begrijp dat een schakelaar van een schakelbak veel goedkoper is dan voor een automaatbak ?

Groet, Rik

wim-v6
          Deelnemer

Jupz, klopt, bij de automaat zit ie in het regelsysteem van de bak (printplaat).

Willem

Henk042
            Deelnemer

[rquote=1828870&tid=137939&author=wim-v6]Jupz, klopt, bij de automaat zit ie in het regelsysteem van de bak (printplaat).

Willem[/rquote]

Inderdaad, en dat ding is knetterduur!!:thumbdown
              Weet jij toevallig waar ik dat ding moet zoeken Willem?
              Zal waarschijnlijk ergens op de automaat zitten denk ik,
              of heb ik dat weer eens mis?

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.