Achteruitrijlicht Opel Sintra 2.2 werken niet

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Achteruitrijlicht Opel Sintra 2.2 werken niet

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18341054
    nosuspect2
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 September 2009

      Mijn achteruitrijverlichting werkt niet meer. Zekeringen zijn nog heel. Nu schijnt er een sensor bij de bak te zitten aan de linkerzijde. Ik heb het wiel en de beplating weggehaald, maar vind niet zo 1,2,3 de sensor. Kan iemand me op weg helpen (eventueel met een afbeelding)?

      #18341071
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        bij m`n opel vectra F23 bak zat de schakelaar aan de achterzijde van de bak ( schutbord kant aan de linker zijde van de auto)
        ik weet niet of dat bij een sintra ook zo is..
        maar ik had er het wiel niet af hoeven halen.. alleen volledig naar rechts draaien
        maar nogmaals.. dat is bij een vectra.. ik weet niet of die bij een sintra op de zelfde plek zit..

        #18341072
        bart-gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2012

          https://shopcar.parts/product_images/00082515_893690944_12551393-nenustatyta-gearbox-opel-sintra-1998-2.2l.jpg?big=1

          ik vermoed dat de schakelaar dat witte blokje is links naast sintra dat op de bak geschreven staat

          #18341086
          dockedmarc
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 August 2011

            de achteruitrijlichten worden gestuurd door een schakelaar.
            kwestie van op de bak zoeken waar er een stekker zit, en dan deze los maken en doorverbinden en kijken of je lichten werken.

            #18341087
            dockedmarc
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 August 2011
              #18341125
              nosuspect2
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 September 2009

                Bedankt voor de reacties. Schakelaar gevonden, schoongemaakt en het werkt weer>

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.