achteruitrijcamera op cd70 aansluiten

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila achteruitrijcamera op cd70 aansluiten

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    sharky

Hallo,

ik wil een achteruitrijcamera aansluiten op mijn cd70 systeem met kleurenscherm.
      Is dit mogelijk en wat voor spullen heb ik dan nodig ?

Anoniem

Er is iemand hij heet peter staat ergere onder vectra hier op het forum. Het is mogelijk. Hij heeft achteruitrij camera op de manier zoals jij dat wil. Ik zal eens kijken af ik hem zo kan vinden.
        Gevonden als jij hier tussenneust kom je dit wel tegen. En anders kan hij je vast wel info geven.
        Groet Helmer

viewtopic.php?f=6&t=109983

speaker
        Deelnemer

Haha… jep , dat is de mijne.

Ik heb op ebay.co.uk een cid-module gekocht voor 150euro ( meen ik ). Deze set bestaat uit een printplaat en een kabel ( + nog wat dingen ) en moet in je CID gemonteerd worden ( dus je cid moet open ). Daarna kan je switchen tussen 2 video bronnen ( dus rearviewcamera en dvd bijv ) Er zit ook nog een computerkabel op voor event. car-pc.

sharky
            speaker wrote:
            Haha… jep , dat is de mijne.

Ik heb op ebay.co.uk een cid-module gekocht voor 150euro ( meen ik ). Deze set bestaat uit een printplaat en een kabel ( + nog wat dingen ) en moet in je CID gemonteerd worden ( dus je cid moet open ). Daarna kan je switchen tussen 2 video bronnen ( dus rearviewcamera en dvd bijv ) Er zit ook nog een computerkabel op voor event. car-pc.

hoi ,
            heb je een foto of zo hoe zo’n ding eruit ziet ?

Kees

DennisD
            Deelnemer

Hoi, Ik heb hem ook geïnstalleerd op mijn cd70 in mijn signum. Hier een youtube video hoe dat eruit ziet, schijnt nu trouwens ook een set te zijn voor de astra + zafira om het scherm als touchscreen te gebruiken, ipv van een knopje.

[youtube:2huhzpif]http://www.youtube.com/watch?v=XOnY1flxfIk[/youtube:2huhzpif]

sharky

hoi ,

kunnen jullie mij precies vertellen wat ik moet bestellen en waar?
                hebben jullie ook foto’s van het inbouwen ?

b.v.d Kees

DennisD
                Deelnemer

Onder de het filmpje staat een link. Als je hierop klikt ga je naar een forum topic toe waar de beste man het aanbied, hierin staat ook zijn email adres zodat je contact met hem kan opnemen.
                  http://forum.4tuning.ro/556-dvd-tv-auto-navigatii/288784-vauxhall-and-opel-cid-video-interface-kit-for-vectrac-astrah.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Als je het hebt gekocht dan krijg je (pdf) een uitgebreide uitleg met foto’s, deze handleiding mag je niet op internet zetten en delen met andere. Let wel dat je dan nog steeds geen camera hebt en dat dit enkel de interface is waarop je een camera en/of een andere externe videospeler kan aansluiten.

Ikzelf heb een kentekenplaat houder met camera aangeschaft, omdat er voor mijn auto (Signum) geen ander alternatief is. Bij de zafira b/astra h en de vectra c kan je gebruik maken van een cameratje welke in je kenteken plaat verlichting is geïntegreerd. Zie http://www.ebay.in/itm/Car-Rear-View-Camera-OPEL-Vectra-Astra-Zafira-Insignia-/330556545710″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Marc O

Is dit ook mogelijk bij een NCDC 2015 misschien?

DennisD
                    Deelnemer

Het gaat eigenlijk alleen maar om het interface gedeelte, dus als je een kleuren scherm hebt zou het moeten werken, maar dit zou je even moeten navragen bij de “producent” van de printplaat.

speaker
                      Deelnemer

Die camera heb ik ook Dennis ! Werkt perfect !

De ‘producent’ is een roemeen geloof ik. Een van de weinigen die dit maakt !

DennisD
                        Deelnemer

Een Engelsman maakt dezelfde, en is goedkoper alleen vond ik het erg lang duren voordat ik antwoord kreeg dus ook bij deze roemeense meneer besteld.

De Engels meneer heet yysnet en kan je benaderen via het vectra-c.com forum.

@Peter
                          ik heb zelf deze:

Alleen de camera beneden geplaat i.p.v boven in verband met de mechanische voor het ontgrendelen van de achterklep (boven zit de camera dus in de weg). Bij een signum past de kenteken verlichting met camera niet.

speaker
                          Deelnemer

@ Dennis : Ik heb hem in de kentekenverlichting zitten ! Deze is eigenlijk voor de Antara , maar de maten kwamen overeen , dus heb ik deze toen gekocht ( 15 GBP )

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.