Achteruitrij camera Tigra a.

Forumindex Forums Modellen Tigra Achteruitrij camera Tigra a.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Anoniem

Hoi luitjes,

Zijn er ook achteruitrijcamera’s die kunnen worden gebruikt voor de Tigra A?

Gr geeviz.

joey96
      Deelnemer

Ja, leren rijden en je zeispiegels gebruiken.
        Tis een hartstikke kleine auto!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Anoniem

Haha leuk hoor, daar gaat het helemaal niet om..
          En ja het is een kleine auto..

Ik heb het bij mezelf even nagevraagd en ik geloof dat ik wel goed kan rijden én spiegelen wat velen m.i. niet kunnen.. maar dat terzijde.

Ik vraag gewoon of er camera’s zijn die geschikt zijn..

TimW
          Deelnemer

Ik heb zelf een Tigra Twintop, met een 2-din touchscreen radio en een achteruitrij camera boven de kentekenplaat achterop. Gezien er geen 2-din radio in de Tigra A kan, zou ik ervoor kiezen om een achteruitrij spiegel met LCD te kopen waar een kentekenplaathouder met draadloze camera bij zit. Prijzige oplossing, maar een andere zou ik niet weten.

https://www.gamma.nl/assortiment/elro-draadloze-spiegelmonitor-met-achteruitcamera-park25/p/B413211?channel_code=544&s2m_product_id=413211&gclid=CjwKEAiA1ITCBRDO-oLA-q_n8xYSJADjBQfG7g2ppeOox0T2-4FNrmPl-y1xA3F-T_8zzz4M1v4zZRoC_a3w_wcB

Er zijn ook units met losse camera, zijn wat goedkoper, maar dan moet je zelf een plek zoeken voor de camera.

Anoniem

Dát is tenminste een antwoord! Dat lijkt me wel een goed dingetje..

;)

Corsaliefhebber
              Deelnemer

[quote quote=18329992]Ja, leren rijden en je zeispiegels gebruiken.
                Tis een hartstikke kleine auto!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

[/quote]

Ach gutte gut, Hebben ze op de kinder-afdeling tegenwoordig ook al internet?
                Moet je je mama niet vragen of ze je nog nieuwe clearasil meebrengt?
                En ZEI???????? spiegels, Zei!!! de gek hahahahahah>>Whoehahah>>>

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.