ACHTERUIT VERWARMINGSKNOPJE DOET HET NIET. HELPP

Forumindex Forums Modellen Calibra ACHTERUIT VERWARMINGSKNOPJE DOET HET NIET. HELPP

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    NEDO

Hallo allemaal,

ZIt met de volgende probleem:

Mijn knopje van de achteruitverwarming doet het niet en mijn verwarming ook niet heb net op de sloop een ander knopje geprobeerd maar die deed ook niks.
      Want het zijn drie knoppen naast mekaar namleijk airco,achteruit, en de circulatie knop voor de lucht die ie naar binnen blaast.
      Airco knop doet het maar de andere 2 dus niet zekering was ook kapot heb ik ook vervangen hielp ook niet.

Iemand een idee wat het kan zijn

Alvast bedankt

Gr Nedo

dudie-c20ne

origineel gepost door NEDO
        Hallo allemaal,

ZIt met de volgende probleem:

Mijn knopje van de achteruitverwarming doet het niet en mijn verwarming ook niet heb net op de sloop een ander knopje geprobeerd maar die deed ook niks.
        Want het zijn drie knoppen naast mekaar namleijk airco,achteruit, en de circulatie knop voor de lucht die ie naar binnen blaast.
        Airco knop doet het maar de andere 2 dus niet zekering was ook kapot heb ik ook vervangen hielp ook niet.

Iemand een idee wat het kan zijn

Alvast bedankt

Gr Nedo

relais defect?? of toevallig niet weer een defecte schakelaar gekocht.
        en andesr gaan meten.

grtz bjorn

2slow
        Deelnemer

De lucht circulatie knop werkt alleen, als de blazers naar je toe staan ingesteld. Deze werkt niet als de blazers richting voorruit staat ingesteld.

HardcoreHell

Gaat het lampje bij de verstelling van de buitenspiegels ook niet branden??

Want bij mij is het zo: Achterruitverwarming aanzetten, geen lampje wat gaat branden, wel bij de spiegel verstelling…

NEDO

Yeah hij doet het weer zowel bij de soiegelverstelling als de knop zelf. :D:D:wors:wors
              Nu nog een niew circulatie knopje kopen :(

2slow
              Deelnemer

origineel gepost door NEDO
                Yeah hij doet het weer zowel bij de soiegelverstelling als de knop zelf. :D:D:wors:wors
                Nu nog een niew circulatie knopje kopen :(

Doet deze het ook niet in de ventilatie stand naar je toe?? Ofwel niet op de voorruit gericht??

NEDO

@ 2slow het gaat om de middelste knop dus de knop tussen de airco en achteruitverwarming die het nog niet doet.
                  ik zal effe een foto erbij zetten.

Volgens mij moet ik alleen het knop vervangen en dan ben ik er.

Nee hij doet dus ook niet in de vetilatie staan naar me toe.

NEDO

BTW de foto is niet van mijn calibra maar gewoon van internet afgehaald. :cool:

NEDO

@ 2slow Ik heb nu pas ddor wat je bedoelt en ja inderdaad daar lag het aan nu doet ie het wel als je de stand van de kachel richting jezelf hebt maar richting de vooruit gaat ie uit.

Bedankt voor de tip man.

Effe een andere vraag de verlichting rond de ventilator rosters recht midden en links hoort ie verlicht te zijn of niet???

2slow
                      Deelnemer

Nee, die zijn niet verlicht.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.