Achteruit rij lichten vraagje + koeling vraagje

Forumindex Forums Modellen Calibra Achteruit rij lichten vraagje + koeling vraagje

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Maurice89
    Deelnemer

Als ik me contact slot om draai branden de achteruit rij lichten is dan het sckakelaartje kapot?

En zodra ik de auto in de achteruit versnelling zet gaat de koelvin aan?

X25xe blokje.

Iemand een idee?

Maurice89
      Deelnemer

Deze stekker zit op de versnellings bak. Zodra ik contact aan zet + dat wittekabeltje tegen bak hou of iets dergelijks dan gaat de koelvin lopen. Of dit met kouden motor zo ook is weet ik niet. Nu komt die iets boven de 90graden uit.

Stekker eraf gehad en opnieuw erop en nu werken de achteruit rij lichten al helemaal niet, terwijl ik voor woensdag een apk in de planning had :cry

Maar de achteruit rij lichten is denk ik niet zo’n drama volgens mij was het niet verplicht.

Vroeger koelde de auto ook automatisch na. Maar het lijkt als of dit nu niet meer werkt.

En als ik nu de versnelling in de achteruit zet gaat de koelvin ook aan zonder dat het contactslot aan is….. :cry

Calistro

tis moeilijk uit te zoeken als iemand anders met de kabelboom aan het experimenteren is gesweest

Calibrainpower
          Deelnemer

Waarschijnlijk kun je dan je stekker van je achteruitrijlichten en die van een temperatuursensor uitwisselen en is dat ook gebeurt. Zijn allemaal 2 polige en waarschijnlijk kun je sommige uitwisselen.

Je hebt ook een PM trouwens….

Maurice89
            Deelnemer

Opgelost :thumbup

Opelcalibra.nl

@Maurice89 wrote:

Opgelost :thumbup

Fijn dat je er ook even bij hebt gezet wat nou de oorzaak uiteindelijk was en hoe je het opgelost hebt!

Als iemand anders een soortgelijk probleem heeft, dan weet je meteen hoe het op te lossen, gewoon door een PM te ontvangen! Het lijkt wel een wonder.

Maurice89
                Deelnemer

Nee nee niet door een pm ik had de stekkers verkeerd zitten.

En op de foto zie je een stekker met een witte draad. Als ik deze draad door trek in de auto en een schakelaar tusse bouw met een nul draad eraan kan ik me koelvin laten lopen als extra koeling.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.