Achterruitwisser -en achterruitwisserarm afgebroken

Forumindex Forums Modellen Astra Achterruitwisser -en achterruitwisserarm afgebroken

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Dordtenaar

Hallo forumleden,

Sinds vandaag zag ik tot mijn grote verbazing dat mijn achterruitwisser door een vandaal is afgebroken. Nu kan ik een achterruitwisser bij halffords kopen, maar ook de achterruitwisser arm is afgebroken. Waar kan ik zo’n arm het beste bestellen c.q. laten repareren? Of hebben jullie ervaring met deze vandaal probleem en hoe hebben jullie het opgelost?

Het betreft hier om een Opel Astra 1.4 Tailgate, bouwjaar 1995.

Alvast bedankt voor de moeite!

GTS Power
      Deelnemer

gewoon eentje halen op de sloop!

G1zm0

Hey,

Stel je allereerst eens netjes voor in het daarvoor bestemde topic.
          En ik zou gewoon op de sloop een nieuwe arm halen. Paar euro heb je er wel weer eentje.

Marvin

mg4otten
          Deelnemer

Hallo , voor een paar euro op de sloop een NIEUWE halen lijkt me lastig.

Martin

Anoniem

Niet lastig hoor, voor degene die hem koopt is hij nieuw, want je hebt hem pas net…

wat een toegevoegde waarde heeft jouw opmerking hier zeg.. :thumbdown

Ontopic:
              Deze ruitenwisserarmen zijn voldoende te vinden op de sloop, daar kun je ze van een achterklep af schroeven(1 bout), dus dat is jouw beste kans..

TedMechanic
              Deelnemer

@mg4otten wrote:

Hallo , voor een paar euro op de sloop een NIEUWE halen lijkt me lastig.

Martin

Sjonge, maar goed dat je dit 4 jaar na het posten van dit topic nog even meldt!

Nu kan de topicstarter eindelijk stoppen met zoeken naar een nieuwe wisserarm op de sloop en gewoon een tweedehands kopen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.