achterruit calibra

Forumindex Forums Modellen Calibra achterruit calibra

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    cocain

is het mogelijk om een achterruit van een calibra er uit te snijden zonder de rubber ervan te beschadigen.
      de plaatwerker heeft die van mij er namelijk uitgesneden ivm een spuitbeurd maar krijgt deze er niet meer in en zou volgens velen ook niet meer lukken, tenzij ik er een gloednieuwe insteek.

klopt dit of is er toch een manier om dit op te lossen zonder een volledig nieuwe achterruit te moeten aanschaffen.

mvg

HardcoreHell

Als je de rubber/kit helemaal weg steekt op de carrosserie en op de ruit, kun je een nieuwe kitlaag aanbrengen voor montage.
        Wel behandelen met een speciale primer, zodat de kit goed hecht.

Calibra Boerke

ik heb eventueel nog wel een complete klep met raam, zit alleen een tigra spoiler met 3e remlicht op..

cocain

ik heb zelf ook nog 2 achterkleppen staan, maar volgens de man die de ruiten er weer moet inplakken kan je een calibra achterruit er niet uitsnijden en dan weer hergebruiken :hmmz

Jurgen
            Deelnemer

Ik weet niet hoe het zit bij een calibra, maar misschien zit er een rubber randje langs de ruit heen die kapot gaat als je m eruit snijdt? En lijkt me stug dat je m dan er niet weer in kan krijgen.

BlackVec
              Deelnemer

Maarja, het kleppie is dus gespoten, kan je deze niet gewoon wisselen en op een andere achterklep met raam zetten?
                Is tenminste wel los te halen bij een tigra, bij een cali weet ik het zo niet…

cocain

er zou idd bij het uitsnijden een rubber stuk gaan en deze kan je blijkbaar niet appart monteren, tenzij je een heel nieuw venster zet.
                  en een andere klep pakken is ook geen optie aangezien de klep volledig strak is gemaakt en de verf ook niet bepaald goedkoop is die erop zit :???:
                  maar blijkbaar hebben er nog niet veel een achterruit uitgehaald bij een calibra :D

arjo v d beemt

het is zeer lastig om het rubber heel tehouden bij het uit snijden.

ik wil het wel proberen voor je ik ga 4 juni een calibra turbo slopen en dan kan ik het voor je proberen,het is me al eens meer gelukt.

Pastra
                    Deelnemer

Heb ook nog een ruit liggen in mn loods :jerry

arjo v d beemt

de ruit is heel en onbeschadigt uit de achterklep gehaalt ;)

arjo v d beemt

had je nog interessen in de achter ruit,of kan ik iemand anders er blij mee maken.

anders gaat de ruit de vuilnis bak in ;)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.