AchterLichtunit links defect?

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) AchterLichtunit links defect?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275016
    Genelec
      Lid sinds:
      15 January 2016

      Beste opelrijders,

      Wij hebben een Opel Zafira uit 2005 benzine, sinds gisteren is de achterverlichting links defect.
      Ik heb de achterlicht lampen doorgemeten en die waren allemaal goed.
      Nu ben ik aan het zoeken naar de zekering van deze unit alleen ik kan nergens terug vinden waar die zitten. Ook in het boekje staat niks vermeld
      Ik heb zelfs Opel aan de telefoon gehad en die zeiden dat het waarschijnlijk zekering f57 moet zijn. Heb achter links in de kofferbak naar de zekeringen gekeken en links voor onder de motorkap. Nergens kan ik f57 vinden.
      Is iemand hier op het forum zo vriendelijk mij de juiste weg in te sturen?

      Ik zal me later even voorstellen.

      M.v.g.,

      genelec

      #18307998
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Ik heb er ook even snel doorheen gekeken maar heb veel kunnen vinden maar de F57 zekering heb ik ook niet kunnen ontdekken.

        Hier heb je een handboek van de zafira B;
        http://www.connectcar.nl/wp-content/uploads/2015/04/GEBRUIKERSHANDLEIDING-ZAFIRA.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

        zie blz 171 t/m 175 Zekeringkast in motorruimte.
        Zie blz 175 zekeringkast achterin;

        #18307999
        Dolby
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          Heb even voor je in Autodata gekeken en er bestaat totaal geen zekering F57 in de Zafira B zekeringen kast kofferbak/motor.

          Heb wel via autodata een zekering gevonden van de achteruitlampen namelijk onder de motorkap (motorruimte 1 type1 volgens autodata)
          zekering F25 (5A amp) Achterruitrijlichten. Check a.u.b. :thumb

          #18308000
          nova….
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Denk eerder aan een los kontact in de bedrading

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.