Achterlichten shop

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Achterlichten shop

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    InjectTheVenom
    Deelnemer

Kan iemand de achterlichten er uit laten zien alsof ze pikzwart gelaserd zijn en in een andere bewerking eveneens de ruimte daar tussen achter de kentekenplaat zijdeglans zwart maken?

petrolhead

zoiets ?

InjectTheVenom
        Deelnemer

Zo dan! In mijn hoofd zag het er al gaaf uit maar in een foto gerealiseerd nog veel beter, ontzettend bedankt :wub :wors ! Misschien kan het zwart nog een paar tinten donkerder zodat het warm en echt donker zwart wordt?

petrolhead

dat kan wel, maar op de foto zie je dan denk ik alleen een zwart gat op de plek van de lampen. maar zal nog ff wat aanpassen

Edit:

dan krijg je dit, wat ik dus al dacht.. op de foto word het dan erg donker.

DeMeistah
            Deelnemer

eerste keer dat ik zie dat het slot van de calibra in het achterlicht unit zit! apart! :D

wim-v6
              Deelnemer

Lichtere versie is 100% mooier, heb wel eens een Donker blauwe zien rijden met Irmscher stijl lampen erin, en dat zag er super uit, zeker met gelijke tussenplaat ertussen.

@ DeMeistah:

Er zijn wel meer merken die het slot in de achterlicht maakten in die tijd.

Audi is daar een Mooi voobeeld van..

Willem

InjectTheVenom
                Deelnemer

Zullen we het dan maar eens worden dat smaken verschillen want ik vind het diepere donker 1001% mooier dan het grijs.

petrolhead

ik denk dat het vooral te maken heeft met de rest van “accessoires” op de auto, dus bijvoorbeeld als de ramen getint zijn en deze zijn donker zwart dan zijn de lampen ook mooier als ze wat donkerder zijn, en ga zo maar door.

ik vind het allebei wel mooi. king:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.