Achterlichten iemand ervaring

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Achterlichten iemand ervaring

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    reneNL
    Deelnemer

Hallo,

Ik wil graag de donkere variant kopen voor mijn vectra c sedan(Die variant die in de gts zit).
      Nu heb ik bij gm tuning deze gezien:
      http://gm-tuningparts.nl/shop/product/134/achterlichten-opel-vectra-c-sedan-opc-smoke

Heeft iemand ervaring met deze achterlampen? kwa pasvorm kleur enzo? Vocht?

gr rene

evertfisherman
      Deelnemer

Ik heb ook GTS achterlichten op mijn Sedan geplaatst.
        Eerst had ik ook zo’n after-market setje (imitatie) van DEPO gekocht bij SKG carstyling.

Maar ik vond dat dus niet lekker passen want de naden tussen lamp en kofferbakklep waren niet recht meer en de lamp sloot niet goed aan op de carrosserie, er zaten ook kieren tussen carrosserie en lamp. Dit kun je dus niet stellen of zoiets, je kunt daar niets tegen doen. Verder was het licht/kleur wel goed en ik had ook geen vochtproblemen. Ik heb er maar een weekje mee gereden.

Ik had vervolgens besloten om originele te halen op de sloop: PERFECTE pasvorm.
        Voor mij geen imitatie meer. Maar dat is mijn mening.

SigNumberOne
        Deelnemer

GM verkoopt gewoon goed spul :thumbup
          en heeft hier ook een eigen subforum ;)

kadettgte@freeler.nl
          Deelnemer

:wors Complete set voor een 25 euro + 7 eurie verzendkosten , org GM MP ,haha was een lukkie past Perfect.
            . :thumb..
            ..

evertfisherman
            Deelnemer

Er zal ook wel verschil zitten tussen de verschillende imitatie-merken, qua pasvorm en kwaliteit.

Anoniem

Deze heb ik besteld toen ik de Vec C nog had, fantastische pasvorm: http://www.winparts.nl/verlichting/achterlicht/opel/vectra-c-bouwjaar-2002-04—-/c29-588-14773/achterlichtglas-rechts–break-gerookte-knipperlicht-3768934-van-wezel/p5564.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Stukje goedkoper..

reneNL
                Deelnemer

Heb de lampen besteld bij GM heb even mail contact gehad en ze verkopen deze lampen veel en nog nooit klachten gehad!
                  Dus ze zijn besteld en hoop ze snel te ontvangen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.