achterlichten "G" Njoy sedan,anders dan de gewone?

Forumindex Forums Modellen Astra achterlichten "G" Njoy sedan,anders dan de gewone?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274448
    danny boy
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 November 2015

      ik had laatst een setje licht getinte achterlichten besteld bij Winparts. Netjes geleverd volgens afspraak en op kenteken besteld dat ze de juiste type stuurde. Bij levering bleek dat de achterlichten toch niet pasten? De nokjes kwamen niet overeen en de pasvorm aan de binnenzijde was net even anders. Komt dat doordat het een Njoy sedan uitvoering betreft of heeft dat er niks mee te maken? sommige uitvoeringen v/d achterlichten zijn specifiek niet bedoeld voor de Njoy uitvoering staat er bij sommige. dus…..ben ik nou verward of?

      #18303728
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        De Njoy, heeft getinte achterlichten ten opzichte van een standaard kale uitvoering.
        De sedan heeft inderdaad andere pasvorm dan de hatchback. Die van een sedan zijn gelijk aan die van een coupe / cabrio.

        #18303729
        danny boy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 November 2015

          Kijk…dat veranderd de zaak…..ik gaat een paar nw bestellen bij winparts. Niks op aan te merken trouwens dat bedrijf. Netjes al mijn vragen beantwoord en ik kan de spullen retour sturen zonder al te veel poespas. Wel een kleine kanttekening, Ik heb mijn kenteken opgegeven en aan de hand daarvan hebben zij de onderdelen geselecteerd die voor mijn auto van toepassing zijn. Schilt je een hoop zoek werk naar het juiste type. Behalve dus in mijn geval…..daar ging het even mis.
          Bedankt voor de snelle reactie Haasje17 :thumbup

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.