Achterlichten Astra F station

Forumindex Forums Modellen Astra Achterlichten Astra F station

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248489
    sjaak trekhaak
      Lid sinds:
      16 February 2010

      Een tijd terug ben ik aangehouden door politie en er werd gezecht dat me achterlichten niet werkte, na controleren bleek de stekkers van me achterlichten niet goed te zijn en ik dacht dit opgelost te hebben door de draden vast te solderen aan de lampen houden alleen dit vertoont nu ook weer problemen omdat dit los laat, nu wil ik kijken voor andere achterlichten . Het enige probleem is dat voor een station wijnig te vinden is kwa achterlichten , ik zoek eigenlijk achterlichten die smoke zijn of als origineel maar dan in led of iets dergelijks , ik weet niet of dit bestaat of mischien heeft iemand hier op het forum iets heeft liggen of mischien een tip om achterlichten om te bouwen in led ?

      #18017338
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Irmschers zijn volledig Smoke..

        Willem

        #18017339
        lambo452
          Lid sinds:
          7 May 2008

          gewoon die irmschers erin.. is het mooiste vind ik.. voor foto moet je ff en dat topic kijken ober je veren :D daar zitten ze in mn astra ;)

          #18017340
          sjaak trekhaak
            Lid sinds:
            16 February 2010

            Ik ga morge naar de sloop om een nieuwe set te halen met originele achterlichten en dan eens kijken wat ik kan met me oude ik denk dat het ombouwen in led gaat worden !

            #18017341
            sjaak trekhaak
              Lid sinds:
              16 February 2010

              zo vandaag bij de sloop even n setje met lampenhouders gehaald , was nog gratis ook ! nu moet ik allen nog uit zien te vogelen hoe het zit met leds , wand ik heb nu de oude behuizingen waar ik leds in wil gaan maken , weet iemand wat voor relais er tussen leds moetten om ze in een auto te laten werken etc ?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.