Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Achterklep CV, hoe zit dat??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 juni 2011 om 07:43 #17729026
Je kan ook een originele cv motor kopen voor de achterklep, vast nog wel aan te komen.
Hierbij schiet er een stang door een rond gat wat je ziet aan de achterzijde van het slot van de achterklep.
7 juni 2011 om 08:05 #17729025Ja, dat gat heb ik zien zitten inderdaad!
Okay…. iemand een GM nummer van toevallig?? :wors
7 juni 2011 om 08:20 #17729024Als iemand kan aanwijzen welke ik moet hebben??
http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=vauxhall+lock+actuator&_sacat=0&_odkw=vauxhall+astra+mk2+lock+actuator&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313″ onclick=”window.open(this.href);return false;
7 juni 2011 om 08:45 #17729022geen van allen..
volgens mij heb ik zon ding nog in de schuur liggen, zal eens kijken wat voor nummer erop staat als ik weer eens thuis ben vandaag.
8 juni 2011 om 19:33 #17729028Ben inmiddels achter de nummers, maar valt nog niet echt mee om er aan te komen. Ik snap ook trouwens niet echt hoe dat ding werkt?? Klikt dat S-vormige uiteinde nou in-uit of draait het??
8 juni 2011 om 22:39 #17729029Astra-F openen, daar de kofferbak CV motor van jatten.
Past met een beetje buigwerk prima :)
9 juni 2011 om 04:52 #17729030Wat doet je CV eigenlijk als je accu plat ligt ? Krijg je m dan met de originele sleutel gewoon per deur open of blokkeerd ie dan ?
9 juni 2011 om 08:23 #17729031CV en sleutels leven gewoon gezellig samen in je auto. Wel is er een master cylinder, dat als de accu niet plat is de deuren tegelijk open gaan zoals de eerste generatie CV zonder AB.
Astra F motortje is identiek aan Kadett, Corsa B idem… past allemaal. Motortjes zijn er in zwart en grijs en zijn mechanisch identiek… :vertag (ben ik inmiddels achter)
9 juni 2011 om 12:30 #17729032Ahaaaaaa! Okay, ding werkt heel anders als ik verwacht had. Hij blokkeert gewoon de knop van buitenaf!
Ik helemaal moeilijk denken dat hij in beide standen vrij met gaan op het slot en open moet zijn op de automaat…. :hmmz
Heb net een motortje uit een corsa getrokken op de sloop…
9 juni 2011 om 21:13 #17729033Goede tip van de aap he :)
Wel opletten dat die motor niet te lang stroom krijgt en dan te hard eruit schiet. Dan wil hij nog wellés terug veren. Kortom dan is ie te openen van buiten af… (Nadeel van niet-origineel CV setje).
10 juni 2011 om 10:33 #17729034Zekers goede tip! king:
Had het motortje eerst even op mijn lab voeding getest en inderdaad kan hij terug schieten als hij een te korte puls krijgt. Hij heeft echter interne eind afslag en dan blijft hij wel in de gewenste positie (hij moet dus voldoende lang 12V krijgen, dan dwingt hij hem keurig in de uiterste stand). Mijn CV setje van Ebay doet het uitstekend, komt keurig in de gekozen positie staan en blijft daar, niks geen nadelen aan…. :vertag
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.