Achterklep:

Forumindex Forums Modellen Tigra Achterklep:

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Rbin

Ik wil graag weten wat voor Torx je nodig hebt om de kap van je achterklep van binnen op te maken. Ik heb ipv een spoiler nu twee schroeven eruit steken en die wil ik graag verwijderen.

PS. even offtopic miss: mocht iemand nog een spoiler hebben liggen met kleurcode z488, kunnen we zaken doen (:

Rbin

Upje

Dominic

denk dat je gewoon een bitsetje moet pakken en moet proberen…

Kaneda
          Deelnemer

rondom aan de binnen kant zitten een x aantal torcx schroeven
            deze los draaien en dan beetje trekken hij zit namelijk beetje vast onder het raam

d-passion
            Deelnemer

Ik geloof TORX 25.

eerst binnen werk uithalen vergeet de schroef in de hand greep niet.

daarna ruitenwisser arm eraf halen, rubber die daar onder zit eruit trekken en de grote moer die te voorschijn komt met een waterpomp tang los draaien.
              daarna kun je de ruitenwisser motor weg halen die zit vast met 3 boutjes ik dacht 8mm dop erop en los halen, vergeet niet de stekker uit je motor te trekken!!!

daarna kun je de laatste paar TORX schroeven uit je buiten klep draaien, en met een simpel klein rukje moet je de buiten klep er af kunnen halen.

erop is precies anders om, ik zou alleen ff het rubber wat onder je ruit blijft zitten los halen en deze eerst op je buitenklep schuiven, maakt de montage net iets makkelijker vind ik.

succes

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.