Forumindex › Forums › Modellen › Manta › achterkant wordt licht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 februari 2011 om 16:53 #17809739
onder een spoiler kom je toch niet onderuit als je met die snelheden een goeie wegligging wil hebben, daar zijn ze nl voor uitgevonden
7 februari 2011 om 19:38 #17809740Dat wordt wat van de zomer, als het wat langer licht blijft s’avonds :D
7 februari 2011 om 23:08 #17809741Waarom zou met zo’n (toch best wel op filmdoek) opel manta gaan scheuren.
Kleur valt zowiezo al op.
En danboven de 180 km??? hier in nederland.
Lijkt mij vragen om problemen.
Denk niet eens dat zoiets gaat lukken met die overvolle wegen hier.
Maar stel dat.K’denk eerder dat je erkening zoek voor het fijt dat ze jou manta gebruikt hebben.
Voor The New Kids,ook de film
Schreeuw om erkenning.
Zo van ja dat was wel mijn manta.8 februari 2011 om 06:00 #17809742[rquote=1862938&tid=141832&author=manta73]Waarom zou met zo’n (toch best wel op filmdoek) opel manta gaan scheuren.
Maar stel dat.K’denk eerder dat je erkening zoek voor het fijt dat ze jou manta gebruikt hebben.
Schreeuw om erkenning.
Zo van ja dat was wel mijn manta.[/rquote]
180 is best goed te halen hier. 200+ ook wel
En nee, tuurlijk niet in de spits.
Als je een auto bouwt op snelheid, waarom zou je dat dan niet mogen rijden? (als de situatie het toelaat uiteraard)
Heeft denk ik weinig met erkenning te maken, maar gewoon pure hobby. Zelf iets bouwen wat hard gaat, en er dan ook hard mee gaan.
@Marcel, ben eens benieuwd wat hij nu gaat doen :thumbup8 februari 2011 om 08:11 #17809743Maar voor wat betreft de achterspoiler, dat klopt, een vriend van me had datzelfde met z’n B-Ascona, licht worden aan de achterkant boven de 170-180 km, nu zit er een 400 achterspoiler op en het licht worden is opgelost.
8 februari 2011 om 16:37 #17809744[rquote=1862938&tid=141832&author=manta73]Waarom zou met zo’n (toch best wel op filmdoek) opel manta gaan scheuren.
Schreeuw om erkenning.
Zo van ja dat was wel mijn manta.[/quote]
waar gaat dit over?? ik rijd ook weleens boven de 180, en de mijne is nog niet eens in de new kids film voorbij gekomen…. deze jonge is waarschijnlijk nog jong en die vinden het nou eenmaal leuk om hard te rijden…. (ook zat oudere die dat nog kunnen waarderen) als ie t doet als t kan en weet waar die mee bezig is zie ik geen probleem.
Ik denk dat ie al erkenning genoeg heeft doordat z’n manta in een film meespeelt… misschien jalouzie???:cry8 februari 2011 om 16:42 #17809745[rquote=1862938&tid=141832&author=manta73]Waarom zou met zo’n (toch best wel op filmdoek) opel manta gaan scheuren.
Schreeuw om erkenning.
Onzin zeg…
Ding is gewoon klaar gemaakt om zo nu en dan ook eens mee te gaan racen (op circuit)
En dat ze zijn auto gevraagd hebben voor de film, ja das lachen…alleen jammer van het gezeur met de auto na de film8 februari 2011 om 22:13 #17809746voor de aandacht doe ik het niet, voordat de serie uitkwam reed ik niet anders ;) en een manta is niet voor niks eens sportwagen… kom tenslotte vaak genoeg in duitsland…..
@ freestyler komend weekend komt de nieuwe motor als goed is erin vorige weet wat tegenslag gehad :) maar die afgesteld wordt zal ik wel een paar leuke video’s maken en posten.
@ fearless en al ingeschreven voor de time attack :D beetje minder dat het helemaal in assen is. zandvoort was een stuk dichter bij8 februari 2011 om 23:35 #17809747Wilde ik nog typen,wat niet lukt,kwa beperkingen op dit opelforum.
Succes kerel.Dikke duim omhoog:thumbup9 februari 2011 om 06:50 #17809748AnoniemLid sinds:
1 January 1970Manta 73
Rijd in een a manta denk ik??Leeftijd zegt niets
Worden veel jongere delen gebruikt
Voor de motoren en remmen
Waarom dan 120 sukkelen
Als je dik 200 of meer pk.s hebt
Moraal ridders zijn er zatIk had met mijn ex manta geen problemen
Qua wegliging bij hogere snelhedenOok de ramen waren goed afgesteld
(wel n rot klus trouwens)
Kan niet iedereen als ik dit zo lees9 februari 2011 om 09:45 #17809749[rquote=1862938&tid=141832&author=manta73]
K’denk eerder dat je erkening zoek voor het fijt dat ze jou manta gebruikt hebben.
Schreeuw om erkenning.
Manta is er al iets langer dan de film. En de meesten bouwen er geen 150+ pk in om netjes 120 te gaan rijden. Gehele auto is aangepast om een schreeuw van erkenning ? :wtfWazig dit
9 februari 2011 om 16:00 #17809750AnoniemLid sinds:
1 January 1970Manta 73
Rijd in een a manta denk ik??Leeftijd zegt niets
Worden veel jongere delen gebruikt
Voor de motoren en remmen
Waarom dan 120 sukkelen
Als je dik 200 of meer pk.s hebt
Moraal ridders zijn er zatIk had met mijn ex manta geen problemen
Qua wegliging bij hogere snelhedenOok de ramen waren goed afgesteld
(wel n rot klus trouwens)
Kan niet iedereen als ik dit zo lees10 februari 2011 om 04:57 #17809751[rquote=1862132&tid=141832&author=dr_antrax volgens mij zijn de laatste modellen van de manta b gsi ook een stuk beter geïsoleerd. ik denk dat ik in april nieuwe banden achterop zet als ze nog steeds vierkant zijn en dan ga ik verder zoeken na het probleem.[/rquote]
:hmmzBeter geïsoleerd?… Ze hebben er voor de eerste keer isolatie in gebruikt!!!:wors
In de mijne nu ook:P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.