Achterbank verwijderen

Forumindex Forums Modellen Mokka Achterbank verwijderen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18553609
    pdekker68
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 July 2024

      Hoi,

      Graag zou ik de achterbank (zitting) willen verwijderen voor de vakantie om meer ruimte te creeeren. Mijn stoel kan niet ver genoeg naar achteren als ik het wegklap tussen de zittinggen in. Nou zie ik dat het vastzit aan t chassis met 2 moeren, Kan ik die 2 moeren losdraaien zonder dat de bout dan door t chassis heenvalt? Heeft iemand daar ervaring mee? Mijn opel Mokka is van 2014

      #18553831
      Ron met Mokka
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 April 2021

        hai,

        prima idee.

        ik doe dat al jaren voor de kampeervakantie, of met grote spullen verplaatsen. Ook met andere merken, auto’s voor mn mokka.

        de zittingen kunnen er heel makkelijk uit. indd door die twee moeren. daarna best moeren terugplaatsen, zodat als je er bagage oplegt, dit niet beschadigd.

        de smalle rugleuning haal ik er ook meestal uit. klein 10mm boutje stuk los, kunstof blokje omhoog schuiven. daarna de rugleuning iets naar voren en dan scheef kantelen, dan kom de rechter veerclip los. Vooraf even het blok van de veiligheidsriem uit het lusje halen.

        De grote rugleuning kan op vergelijkbare manier: een zee van ruimte :)

         

        Fijne vakantie !

        #18553836
        pdekker68
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 July 2024

          Vallen de bouten er niet uit door t chassis heen?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.