Achterbank vergrendeling Vectra C2 GTS

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Achterbank vergrendeling Vectra C2 GTS

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243146
    r_kluft
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 June 2005

      Ik heb gisteren mijn nieuwe auto opgehaald. Een Vectra C2 GTS automaat uit 2007 met 16000Km op de teller. (letterlijk van een oud opatje geweest)

      Helemaal happy mee alleen merkte ik net dat beide rugdelen van de neerklapbare achterbank niet netjes vergrendelen.
      Hierdoor kan je dus door gewoon te trekken de achterbank omlaag klappen.

      Volgens de handleiding moet je de achterbank in de vergrendeling duwen tot het rode deel niet meer zichtbaar is.
      Maar ik kan duwen tot ik een ons weeg maar dat rode verdwijnt niet.
      Als ik de vergrendeling met de hand indruk dan vergrendeld hij wel gewoon goed. Er zit voor zover ik kan zien niets tussen de achterbank waardoor hij niet ver genoeg naar achteren kan.

      Iemand hier een idee wat er mis kan zijn of hoe ik de vergrendeling kan verstellen zodat deze wel netjes sluit?

      Alvast bedankt.

      #17940659
      yzf1kr
        Lid sinds:
        3 January 2005

        Gewoon met wat meer geweld je in de vergrendeling gooien.
        Bij mij doet hij het ook niet als ik hem gewoon rustig aanduw.

        #17940660
        aapje1963
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 July 2006

          Ja gewoon wat harder met een beetje snelheid…wel kijken of er niets tussen zit gordel of zo..
          Gewoon leuning rustig in sluitingen drukken gaat meestal niet…bij mij niet althans..
          Je hoort dan echt een klik.

          #17940661
          evertfisherman
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 December 2009

            Ja ik moet ook inderdaad een aardig zetje geven om te vergrendelen.

            Wel inderdaad even kijken of er niets tussen zit wat het vastzetten van de banken tegen zou kunnen houden.

            #17940662
            r_kluft
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 June 2005

              Nou ik heb hem inderdaad met een zetje dicht kunnen krijgen.
              40 cm naar voren en een gooi geven werkt prima. Dat is niet zo met de Astra’s en Corsa’s die ik gehad heb.

              Bedankt maar weer. Foto’s en voorstellen komen na een lekkere poetsbeurt en hopelijk wat lakherstel.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.