Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
weet iemand of de leren achterbank van een kadett ofzo in een corsa a past? er zitten nu leren stoelen in de corsa van me vriendin en nou wil ze ook een leren achterbank.
of weet iemand een goedkoop adresje in de buurt van apeldoorn/ putten die de bank met leer kan bekleden?
Ik heb anders nog een aangepaste leren achterbank uit een e kadett champion. De zijkanten van de achterbank zijn bewerkt om het passend te maken in een A corsa en er is hier en daar gelast. Je mag als je tijd hebt langskomen om het te bekijken. ik zal ff kijken of ik nog oude foto’s heb van toen het nog gemonteerd was.
Dit is de enige foto die ik kon vinden. Bekijk de afbeelding en als je interesse hebt kan je mij hierover een u2u bericht sturen. (Ik ga er vanuit dat je een zwart gekleurde bank zoekt )