Achterbak van een opel astraf gsi

Forumindex Forums Modellen Astra Achterbak van een opel astraf gsi

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238994
    pierenwiet
      Lid sinds:
      25 July 2004

      Ik ben opzoek naar de maten in de koffer/achterbak het liefst met een tekening of foto.Ik heb nu een opel astraf sedan.En daar laat ik een kist inbouwen voor een subwoofer.Maar als ik over een bv over een half jaar besluit om een astra gsi te gaan reizen wil dan moet dat wel passen :D grtz

      #17893567
      b07
        Lid sinds:
        24 February 2009

        ga naar de sloop met je rolmaat/fototoestel en meet er 1 op

        #17893568
        pierenwiet
          Lid sinds:
          25 July 2004

          Dat ga ik ook uiteindelijk doen als niemand me kan helpen.Ik dacht mischien is er iemand zo vriendelijk om die moeite mij te besparen.Aangezien ik niet in de buurt van een sloop woon.grtz

          #17893569
          pierenwiet
            Lid sinds:
            25 July 2004

            Ik ben ondertussen 2 slopen afgebeld die nog een beetje in de buurt waren maar geen type opel wat ik zoek.Kan iemand mij in ieder geval vertellen wat de maximale breedte is die je tussen je schokdempers in je achterbak is.Daar zal ik al enorm mee geholpen zijn.grtz

            #17893570
            syl-astra
              Lid sinds:
              3 October 2007

              nou hier op de slopen in de buurt breek je je nek over de astra fjes
              hoeft niet een gsi te wezen he
              gewone astra f is het zelfde

              #17893571
              kaneelschep
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 November 2004

                Waar in de buurt zoek je.. misschien kan iemand je aan een sloop helpen ;)

                #17893572
                dantec
                  Lid sinds:
                  19 June 2006

                  Ik ga vanavond wel ff meten. Heb een F2 3-deurs (geen GSI, maar een Fresh. Moet gelijk zijn volgens mij).

                  #17893573
                  pierenwiet
                    Lid sinds:
                    25 July 2004

                    @dantec wrote:

                    Ik ga vanavond wel ff meten. Heb een F2 3-deurs (geen GSI, maar een Fresh. Moet gelijk zijn volgens mij).

                    Hoi thnx man!!!Daar maak je mij blij mee en als het mogelijk is ook de diepte.Dan ik eindelijk verder met mijn audio plannen.En als dat eindelijk af is dan zet ik het natuurlijk hier ff neer.Het zal überhaupt wel een flinke kist worden.

                    #17893574
                    dantec
                      Lid sinds:
                      19 June 2006

                      Vanochtend even snel met de rolmaat erin gehangen dus het is allemaal bij benadering! Ik heb alles op ongeveer de helft van de hoogte van de kofferbak gemeten.

                      Breedte: 128cm
                      Tussen de dempers: 96cm
                      Diepte: 70 cm
                      Hoogte: 47cm (denk dat 50 ook wel makkelijk past)

                      #17893575
                      pierenwiet
                        Lid sinds:
                        25 July 2004

                        Hou hardstikke bedankt!!Nu weet ik dat het dezelfde breedte is als in mijn Astra f sedan.En de diepte en hoogte heb ik ook erg veel aan!!!!thnx

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.