Achter wisser sproeier

Forumindex Forums Overige APK & RDW Achter wisser sproeier

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Maurice89
    Deelnemer

Ik kon het zo een twee niet vinden.

Maar is het erg als je slangetje van de achter wissers ergens kapot is? Nog niet echt na gekeken en als het niet boeit met de apk laat ik het lekker zo, gebruik me achter wisser nooit :angel
      Want de achterwisser mag zo gaar als iets zijn dat maakt niet uit dat weet ik

arjontje
      Deelnemer

Nou als hij ergens kapot is en je tikt hem perrongelijk aan. kan dat lelijke lekkages geven.
        Maar verder maakt het niet uit.

gertjuh1968

bij mijn vorige auto (astra) was hij ook lek, en ze hebben bij er nog nooit na gekeken bij de keuring. hij is al 3 jaar zo door de keuring gekomen.

Gert

Dolby
          Deelnemer

Mijn astra hebben ze 3 weken geleden A.P.K gekeurd, hebben ze inderdaad niet nagekeken.

Opaul
            Deelnemer

Genoeg bevestiging dat het geen probleem is lijkt me. Maar ik zou de slang bij de pomp los maken en eventueel een nieuw slangetje d’r op zetten dat onder de auto uit komt. Of je knipt de oude slang door en legt hem richting de onderkant.
              Want wat arjontje zegt, als je hem per ongeluk gebruikt kun je vervelende situaties krijgen. En je vergeet het gegarandeerd te zeggen als je de auto ooit verkoopt of uitleent.

Maurice89
              Deelnemer

Aha ok :thumb ik knip het wel door heb ik er verder geen werk meer mee.

Thx voor de antwoorden :thumb

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.