Achter stoplicht/remlicht vreemd gedrag

Forumindex Forums Modellen Astra Achter stoplicht/remlicht vreemd gedrag

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    willysmets

Ik heb een probleem met tuning LED achterlichten van een opel astra H. Bij het niet draaien van de motor werken ze prima, inclusief de stoplichten. Bij het draaien van de motor, valt het rechterstoplicht uit en blijft het linkerstoplicht branden. Maar het rechterstoplicht flitst elke paar seconden en terwijl dat gebeurt zie je een kleine onderbreking in het linkerstoplicht. Ik vermoed ergens een slecht contact maar ik begrijp niet waar het verschil zit in de stroom tussen motor af en aan.

Iemand ideeen ?

Willy Smets
      +32 476 33 39 85

Juffer1
      Deelnemer

Zijn die LED achterlichten geschikt voor CANbus ?

Er wordt veel zooi verkocht en grote kans dat ze dat niet zijn en daardoor deze problemen geeft.
        Heb je een linkje welke je gekocht hebt ?

pluto90

nieuwe remschakelaar?

willysmets

Ik heb ze 2de hands gekocht maar het is dit type
            http://www.puffys.be/shop/product_info.php?cPath=468_161_167_1235&products_id=957&osCsid=4tch69frbq9m2ialon45vi2id7″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Gisteren laten nakijken bij Opel en via een aangesloten computer en een rem simulatie branden ze perfect. Als de motor afstaat branden ze beide en als hij draait dan valt de rechter kant uit.

Mvg Willy Smets

Ik ga ze vandaag een keer wisselen zodat ik weet of het in de lamp zit of in de electronica

theunm

tip

haal even je tel nr weg je weet nooit wie er mee leest met welke bedoelingen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.