Achter ruitenwisser

Forumindex Forums Modellen Corsa Achter ruitenwisser

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225030
    Roryhoeven
      Lid sinds:
      22 August 2010

      Goedenmorgen allemaal,
      zal me eerst even voorstellen.

      Ik ben Rory, ben 19 jaar oud en heb sinds een maandje mijn rijbewijs gehaald.
      Had eerst de motor gehaald en sinds een maandje ook mijn auto erbij.

      Als eerste auto heb ik een opel corsa gekocht uit 1998.
      Heerlijk autotje om in te rijden, maar al gauw kwamen er problemen.

      De startmotor was blijven hangen en dus doorgebrand, de V-snaar had droogtescheuren en mijn achtersproeier deed het niet.

      De auto is afgelopen week naar de garage geweest die dit opgeknapt hebben en hem weer thuis gebracht hebben.
      Met de mededeling dat alles gemaakt was, alleen dat er ook 4 kapotte schokdempers onder zaten en ook snel aan vervanging toe zijn.

      Beetje tegenvaller en vooral die vent van de garage waar ik de auto gekocht heb, neem ik het erg kwalijk.

      Het moet maar gemaakt worden, maar eerst op mijn salaris wachten:hmmz

      Nu kwam ik er ook achter dat mijn achter ruitenwisser de hele tijd aan staat en ik heb werkelijk geen id hoe ik deze uit moet zetten.
      Zit geen handleiding bij of wat dan ook dus vroeg me af of mensen hier weten hoe ik hem uit kan zetten, of waarom hij aan blijft staan.

      Ergerde me er gister namelijk zo erg aan dat ik mijn zekering eruit gehaald had, zodat hij tenminste stil bleef;)

      iemand de oplossing??
      alvast bedank:thumbup

      #17716406
      Vipertjegts
        Lid sinds:
        1 July 2004

        Blijft ie ook gewoon aan, wat je ook doet met de ruitenwisserhendel? In de neutraalstand moet je hem van je af duwen om hem aan te zetten, misschien heb je hem aangetikt (of de garage) en hem niet teruggezet in de neutraalstand (naar je toe halen dus)?

        #17716407
        Roryhoeven
          Lid sinds:
          22 August 2010

          je bent een held.
          ik had idd me achterruit schoongemaakt door de hendel van me af te duwen en toen bleef hij aan staan.
          ik wist zelf niet dat er een kleine tik verder naar me toe een manier was hem uit te zetten,
          hij stond dus idd nog aan.

          Bedankt en zelfs op mijn vrije zondag nog iets geleerd:P

          #17716408
          Vipertjegts
            Lid sinds:
            1 July 2004

            Graag gedaan hoor! En welkom hier natuurlijk!

            #17716409
            max
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Aangezien je waarschijnlijk toch een beetje je auto wilt tunen, kijk dan meteen voor een verlagingsset ipv 4 originele schokdempers.

              Setjes kosten tegenwoordig de wereld niet meer.

              Op Ebay heb je al setjes voor 100 euro met veren en dempers. Ben je in 1 keer klaar.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.