acer aan en weer uit

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia acer aan en weer uit

• Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    opelvectra

heb nu twee laptops tot mijn beschikking met deze kwaal,harde schijven zijn goed
      cmos batterij al los gehad en weer geplaatst
      iemand iedeen??????
      acer travelmate 5520,en aspire 7220

Deepak
      Deelnemer

Misschien adapter gaar

kijk ff hoeveel spanning die nodig heeft (je laptop) en meet ff de adapter door

opelvectra

adaptor is goed,accu ook

Vannos
          Deelnemer

moederbord dood >

heb hier een pavilion dv9500. ineens deed ie helemaal niks meer . voor 110 dollar nieuwe bordje er in
            en dan moet hij weer pruttellen :D

opelvectra

het gekke is dat hij af en toe ff opstart en dan vast loopt weer in gaan met het aan en uit
              scheint een echte acer kwaal te zijn

GTS Power
              Deelnemer

ik had hiervoor ook acer maar ik hoef het niet weer :thumbdown

ben nu in het bezit van een dell laptop en die bevalt meer dan goed :wors

Roelof

Even de ventilatieroosters uitblazen?

Ik service dagelijks HP computers en in bep. modellen laptops blijft er stof in de ventielatieroosters hangen waardoor er geen warme lucht naar buiten kan. Vooral stevige rokers hebben dit probleem omdat de nicotine het stof doet plakken.

kaneelschep
                  Deelnemer

Altyd aan te raden ja. Even de fan schoonmaken. Was by die van mijn vriendin ook.
                    Als ie halverwege opstarten opeens opnieuw start en het is geen hitte probleem, is meestal windows gewoon gaar. Wat heel vaak is omdat de hd stuk is of aan het gaan is. Hoe heb je getest of die goed is?

Makko
                    Deelnemer

Bios resetten misschien

Fearless
                      Deelnemer

@opelvectra wrote:

het gekke is dat hij af en toe ff opstart en dan vast loopt weer in gaan met het aan en uit
                        scheint een echte acer kwaal te zijn

Deedt mijn travelmate ook vaak.
                        Heb hem toen losgeschroefd en de stof uit de fan gehaald. Was al een hele dikke kloet stof gewoon.

Daarna heeft ie het maar enkele keren gedaan. Werdt dus gewoon te warm.

Marcel28
                        Deelnemer

Misschien backlite module stuk?.
                          Wil nogal eens gebeuren bij ACER! Kunnen dan 2 dingen gebeuren

1. scherm licht even op bij opstarten, daarna valt scherm weer uit ( of doet het helemaal niet )
                          2. laptop start op en sluit dan weer of valt uit.

Hoe oud is je laptop eigenlijk?

Gr
                          Marcel

kaneelschep
                          Deelnemer

Back light heeft er echt geen bal mee te maken.
                            Overigens kan je er gewoon een lamp op schijnen als die stuk is en dan moet je nog wel iets kunnen zien.
                            Ga nou maar dat stof uit de fan halen zoals iedereen al zegt en anders de hd een test programma laten doorlopen.
                            Er zijn er zat die je gewoon van cd kan starten.
                            Daar moet je het zoeken. tenzij fysiek de stroom eraf gaat als ie uitgaat. dan is het accu of oplader.

opelvectra

laptops zijn beide 2 jaar ongeveer,heb de fan en het kanaal schoon gemaakt,de batterij 24 uur los gehad van het moederbord,maar niks helpt,lees het erg veel op internet,maar zo zonde van de laptops

Cobus
                              Deelnemer

Idd ventilatoren en ventilatorkanalen uitstoffen.
                                Nieuwe koelpasta op de koelblokken.
                                Koelpast droogtr na een tijdje uit en doet zijn werk niet goed meer.
                                Hierdoor kan hij zijn warmte niet goed kwijt.
                                En dan zal je laptop uitschakelen om veiligheidsredenen.

kaneelschep
                                Deelnemer

Ja. Dat zou ik nu ook gaan doen.
                                  Koeler los. core en koeler goed schoonmaken met iets als wasbenzine wat niet te agresief is.
                                  Heeeeel klein beetje koelpasta op de core. Goed uitsmeren met je vinger zodat de core goed bedekt is.
                                  En dan in 1 keer de koeler op de juiste plek terugplaatsen.
                                  Ik had altijd arctic silver 3 waar je gegarandeerd koeler mee draaide als het spul wat er standaard bij koelers zit.

En heb je nu al een hd test gedraaid?
                                  Bijna elk merk levert op zn site wel een test programma om te kijken of de hd naar zn grootje is.
                                  1 die je vanaf floppy of cd draait voor windows opstart.

opelvectra

hd’s zijn goed en starten goed op in andere laptop(compaq)

eddie V6 CDTI
                                    Deelnemer

Hallo ik had hetzelfde met deze laptop waarop ik dit nu intyp. Acer7520G.
                                      Ik heb gedaan wat ze op deze link doen http://www.youtube.com/watch?v=hba5Ad879cI” onclick=”window.open(this.href);return false; .Hoe lang hij na de tijd het nog doet weet ik niet. (die van mij doet het nu 2 dagen) Een nieuw Moederbord kost meestal 150 tot 160 Eurie
                                      Houd er de verfafbrander niet te dicht bij want anders smelt alle omliggende plastic.
                                      Er staan veel meer filmpjes en topics over acer moederboarden google maar op “Acer laptop start niet meer op”
                                      Maar wat je ook kan doen is wat deze man doet is wel veel werk maar zijn computer draaide 4 maanden na de tijd nog.
                                      http://www.techsupportforum.com/forums/f108/aspire-7520g-motherboard-re-melt-successful-481778.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
                                      :thumb

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.