acculampje dashboard gaat branden bij laag toerenaantal

Forumindex Forums Modellen Corsa acculampje dashboard gaat branden bij laag toerenaantal

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Corsa-2001

Hallo,

Vanaf gisteren gaat het acculampje branden, wanneer ik snelheid verminder bijvoorbeeld voor een bocht of wanneer ik ga remmen. Vandaag viel de stuurbekrachtiging uit, en gingen er nog meer lampjes branden op het dashboard. Daarna auto stilgezet en wilde vervolgens niet meer starten. Inmiddels hebben we de accu vervangen. Alles doet het weer. Echter lijft het acculampje branden op het dahboard bij remmen of snelheid verminderen. Weet iemand hoe dit komt? Van de dynamo zijn overigens de koolborstels nog geen jaar geleden helemaal schoongemaakt.

papahkilo
      Deelnemer

Volgens mij geeft een brandend acculampje aan dat de accu niet meer wordt opgeladen. Dus een dynamo die niet meer doet wat hij zou moeten doen.

Hakkie
        Deelnemer

Idd de dynamo aan vervanging toe

vinc diesel

eerst even kijken met de multimeter hoeveel de dynamo bijlaad zou ik zeker doen an weet je wat meer lijk me en even de stekkers op de dynamo controleren straks zit er eeen niet goed vast ofzo

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.