accu lampje en stoplampje constant aan?…

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) accu lampje en stoplampje constant aan?…

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Gheffelaar

Dames/Heren,
      Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag over mijn foutmelding.
      Ik ben trotse eigenaar van een Opel Vivaro 120pk L2H1 eind 2015.
      Reeds 30.000km op de teller en de problemen beginnen.
      Na 5000km nieuwe schijven voor(volgens garage kan dit gebeuren) :wtf ,kom ik er achter dat mijn armleuning niet een de stoel is bevestigd en de lende steun niet werkt :swear
      Ontdek ik dat er wat beschermingskappen in de laad ruimte missen en dat de navigatie uit 2012 is????
      Nu 6mnden verder heb ik een storing in mijn display:accu laad niet op :swear :wtf .
      Ik ben dus na 10mnden rond kijken naar een zuinige auto bij Opel uitgekomen koop ik een kat in de zak…. overigens net als mijn vorige auto Ivuco Daily(bij de garage) is er een merk wat wel levert wat ze beloven???
      Heb de Vivaro besteld met de vraag of hij binnen zou zijn voor de grote vakantie…Tuurlijk geen probleem 3mnden max!!! Uiteindelijk heeft het 8 jawel 8mnden geduurd :swear :swear :swear met de Ivuco op vakantie en stuk natuurlijk.
      Ik heb inmiddels ook al wat gerommel in de versnellingsbak dus ben benieuwd hoe lang dit stuk ellende mee zal gaan.
      Heeft iemand het zelfde probleem met het accu lampje???
      Ik rijd nu in een leen Vivaro van de dealer en wat blijkt…zelfde foutmelding.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.