Accu lampje blijft branden

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Accu lampje blijft branden

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Silverspeed
    Deelnemer

[rquote=1878228&tid=143006&author=D.J.R.]Gisteren avond m’n nieuwe dynamo er op gezet.
      Ik hoor iedereen nog zeggen “t’is maar een half uurtje werk”.:D
      Nou ben twee uur bezig geweest met dat rot ding.
      Waarom is mij niet verteld dat er ook nog een gietijzeren kap om heen zit die je weg moet halen om bij de bouten van de dynamo te kennen komen??:cry
      En dat de bouten van dat kappie helemaal onder aan het blok zit. lekker joh.
      Maar geeft niks jullie hebben me genoeg info gegeven en een hoop geld bespaard.

Weer een tevreden opel rijder die deze tropic gaat sluiten
      Jongens nogmaals bedankt voor jullie uitleg en info.

Ps: Wat ga ik met mijn oude dynamo doen???
      Kan ik die ergens in leveren en dan geld voor beuren:D:P

Dirkjan[/rquote]

Weet niet waar je hem vandaan hebt en of je daar statiegeld of toeslag hebt moeten betalen? Meestal kun je dan dat geld retour krijgen als je de oude in de nieuwe doos inleverd, maar helemaal zeker durf ik dat niet te zeggen hoor…

D.J.R.
      Deelnemer

Nou het is een originele bosch dynamo en misschien dat er iemand is die hem wil overnemen voor een zacht prijsje.
        Scheelt mij ook weer in de kosten.haha

D.J.R.
        Deelnemer

Nou het is een originele bosch dynamo en misschien dat er iemand is die hem wil overnemen voor een zacht prijsje.
          Scheelt mij ook weer in de kosten.haha

manta-gsi

He ik zit net het totale verhaal te lezen. Heb ongeveer hetzelfde gehad met een manta en daar moest ik de dynamo ook vervangen maar dat is inderdaad stukke makkelijker, dan bij deze vectra’s.

Altijd gaat iedereen de dynamo doormeten maar wat ook heel makkelijk kan is gewoon de + kabel losmaken van de accu slap er weer omheen leggen. auto starten en de plus kabel eraf trekken. Dan zou de dynamo genoeg stroom moeten blijven leveren om de motor draaiende te houden. Dan effe gas geven om te kijken of het voltage hoog genoeg blijft. Scheelt tijd en je hebt geen apparatuur meer nodig. Altijd handig toch? :vertag

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.