Account verwijderen

Forumindex Forums Modellen Tigra Account verwijderen

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Marco Meijering

Beste leden,

hoe kan ik mijn account verwijderen?

Groet,

Marco

2000
      Moderator

Wat wil je dan, gewoon je account weg, of wil je een andere?

reneehtjuh

ja ik wil ook van mijn account,af,wou eigenlijk hier alleen mijn vectra 2.6 v6 verkopen,maar krijg geen serieuze biedingen erop en kan ook geen foto,s plaatsen.
          dus graag info hoe ik mijn account kan laten weghalen

alvast bedankt

Astra-Apeldoorn

Voor mijn geld hetzelfde, wie kan mij vertellen hoe ik m’n account ken verwijderen?

Alvast bedankt

kaneelschep
            Deelnemer

Even een moderator een pm sturen. bijv. senatorman.
              Maar je kan best fotos plaatsen. Moet je alleen wel via een fotosite als photobucket doen.
              Is op veel fora zo. Anders zitten zij met al die fotos. Kost een hoop ruimte op hun pcs. ;)

wim-v6
              Deelnemer

@reneehtjuh wrote:

ja ik wil ook van mijn account,af,wou eigenlijk hier alleen mijn vectra 2.6 v6 verkopen,maar krijg geen serieuze biedingen erop en kan ook geen foto,s plaatsen.
                dus graag info hoe ik mijn account kan laten weghalen

alvast bedankt

Komt omdat iedereen hier weet wat voor drama motoren die 2.6 V6 en zijn denk ik….

ik adviseer dan ook altijd om niet een 2.6 V6 aan te schaffen..

dat staat van lieverlee wel 100x op het forum denk ik.

Account verwijderen, effe een mailtje of PM naar senatorman (super administrator) is vaak al voldoende

Willem

bleucorsaboy

je word toch geen lid van het opelforum om een auto te verkopen en dan weer het acount te verwijderen. :shock:
                  verkoop hem dan op marktplaats en als je niet wil betalen, speurders

Astraman
                  Deelnemer

Mja, ik stoor me er niet zo aan, deze mensen melden zich tenminste nog netjes af, hoop die verpatsen de rommel en loggen gewoon nooit meer in, wie weet zit er nog eens een vette bak tussen, of wellicht willen ze zeker willen weten dat de auto bij een liefhebber terecht komt want we zijn toch wel opel-minded hier met z’n allen, en daarnaast je betaald hier ook om je auto te vekopen…en dat gaat in de pot van het forum en word de bende hier deelsvan betaald. :vertag

bleucorsaboy

ja oke als je het zo bekijkt

wim-v6
                      Deelnemer

Hij heeft gewoon geprobeerd de auto bij een Liefhebber kwijt te raken, maar de V6en zijn zowiezo lastig kwijt te raken..

De gemiddelde hollander denk nameijk dat een V6 standaard een Slurper is…

en dat klopt ook wel, bij een 2.6 V6, de 2.5 V6 loopt toch een stuk zuiniger…

Met een 2.5 V6 kan je met een beetje netjes rijden al gauw 1 op 11 a 1 op 12 rijden, dat kan je wel vergelijk met velen 2.0 16V modellen qua verbruik..

Willem

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.