A+C stijlen en een deuk.

Forumindex Forums Modellen Manta A+C stijlen en een deuk.

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    BlitzKicker
    Deelnemer

Beste liefhebbers,

Om van de zomer in een wat nettere Manta rond te willen rijden wil ik wat plekken aan (laten) pakken op de Manta. Ik probeer wat advies in te winnen omtrent het netjes maken van de a-stijlen, c-stijlen en het schuren/plamuren/spuiten van een deuk op het rechter achterscherm.

De plekken zijn niet rot, alleen wel een keer eerder door iemand aangepakt en het is alles behalve netjes. Het moet dus opnieuw. De deuk is vrij oppervlakkig, maar helaas wel met een barst in de lak. Kan wat foto’s maken eventueel.

Wat is de te verwachten prijs bij een schadeherstelbedrijf, want ik word er niet veel wijzer van wat offertes betreft en hebben jullie misschien advies voor een adresje in de omgeving van Amersfoort?

Stender
      Moderator

Houd wel in gedachten dat ze alleen panelen spuiten! Dus een klein plekje op je achterscherm betekent dat ze het hele achterscherm een beurt geven, inclusief uitspuiten op omliggende schermen. Ik had bijvoorbeeld ook een vieze deuk op mijn C-stijl maar die hebben ze gelukkig mee kunnen nemen omdat het dak toch over werd gespoten.

En qua prijs: ligt aan positie e.d., foto’s helpen wel maar ik zou als ik jou was naar een stel spuiters rijden. Als je wilt kun je flink kosten drukken door zelf (schuur)werk te verrichten, in samenspraak met de spuiter uiteraard. Eventueel heb ik een goed adres voor je in Bennekom, daar heb ik die van mij toen ook laten spuiten en ik heb daar ook veel meegeholpen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.