Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › ABS probleem opgelost
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 mei 2010 om 09:28 #17653844
origineel gepost door sw_reijnders
u2u :)Thnx Bas,
ik heb email kontakt met die gozer.
ik laat wel eerst ff me auto keuren,kijken of die er zo doorheen komt als tie het niet ziet:hmmz
nu doet ook me KM teller het niet meer pfffffff.de rest wel:hmmz17 mei 2010 om 12:04 #17653845Kan ik trouwens ook me tellerbak laten uitlezen:hmmz
17 mei 2010 om 12:55 #17653846met opcom wel volgens mij :hmmz
17 mei 2010 om 13:13 #17653847Ja klopt met Op-com kun je je tellerbak uitlezen
17 mei 2010 om 13:33 #17653848alhoewel km-teller signaal OOK van de ABS afkomstig is ;)
17 mei 2010 om 16:37 #17653849origineel gepost door sw_reijnders
alhoewel km-teller signaal OOK van de ABS afkomstig is ;)thnx,
maar wel raar want ik heb het zwarte kassie weer dicht gemaakt
met een lijmpistool en verder niets.dan zou me km teller het toch
gewoon moeten doen lijkt mij,maar ja ik weet het ook niet meer pffffff.
Ik ben het eigenlijk helemaal zat met dat ding.:fy117 mei 2010 om 17:20 #17653850origineel gepost door DVO
Ik ben het eigenlijk helemaal zat met dat ding.:fy1Je zei dat jet het lampje had verwisseld. kontroleer even of de stekker wel goed zit. Van de tellerbak.
17 mei 2010 om 17:33 #17653851origineel gepost door DVO
Ik ben het eigenlijk helemaal zat met dat ding.:fy1pin me dr niet op vast, maar volgens mij komt dat signaal van de wielsensor
wacht even . . . even TISsen
17 mei 2010 om 18:09 #17653852Wel via de ABS Computer..
Willem
17 mei 2010 om 18:10 #17653853oh toch wel
17 mei 2010 om 18:11 #17653854Jep, indien ABS aanwezig gaat snelheidssignaal via ABS computer.
aangezien de Vectra-B ALTIJD van ABS is voorzien is dit dus onvermijdelijk.
Willem
17 mei 2010 om 18:17 #17653855@ DVO
ik heb voor mezelf nog een reserve ABS liggen (die ik echt niet weg doe ;)).
Maar daarmee kunnen we wel het een en ander uit sluiten.Als die het daarmee wel doet, zul je er ff snel een van ebay moeten plukken.
17 mei 2010 om 21:40 #17653856origineel gepost door sw_reijnders
@ DVOik heb voor mezelf nog een reserve ABS liggen (die ik echt niet weg doe ;)).
Maar daarmee kunnen we wel het een en ander uit sluiten.Als die het daarmee wel doet, zul je er ff snel een van ebay moeten plukken.
het is dus echt de ABS die gewoon de km een soort van aanstuurd.
ja ik heb een bod gedaan Bas op die link die je me hebt gestuurd;)
maar ik denk dat ik morgen maar gewoon die 50 pond bied die hij wil hebben met 15 pond verzendkosten.17 mei 2010 om 21:42 #17653857thnx mensen voor de informatie,die ik erg waardeer.
anders had ik morgen een andere km unit bij de sloop gaan halen,voor jan met de korte achternaam:thumbup17 mei 2010 om 23:03 #17653858het zit je ook niet mee Denis.
18 mei 2010 om 06:13 #17653859origineel gepost door Silver
het zit je ook niet mee Denis.Ja kweet ‘t,maar ja wat moet ik nu anders.
de km teller en ABS moeten eerst gemaakt worden voordat tie goedgekeurd kan worden.:sleeping18 mei 2010 om 06:21 #17653860origineel gepost door sw_reijnders
@ DVOik heb voor mezelf nog een reserve ABS liggen (die ik echt niet weg doe ;)).
dat zouden we wel kunnen doen Bas,ik heb alleen vandaag nog middagdienst en morgen nachtdienst.
maar anders geef ik wel ff een gil als ik iets weet oke.:thumbup18 mei 2010 om 06:28 #17653861origineel gepost door DVO
dat zouden we wel kunnen doen Bas,ik heb alleen vandaag nog middagdienst en morgen nachtdienst.
maar anders geef ik wel ff een gil als ik iets weet oke.:thumbupprima, stuur maar een U2U als je tijd hebt.
18 mei 2010 om 06:34 #17653862ik heb net ff naar me maatje gebeld bij de sprint,waar ik een afspraak heb van de week om te keuren,en die
zegt dat tie niet wordt afgekeurd op dat me teller het niet doet:hmmz
dat wist ik helemaal niet.20 mei 2010 om 15:56 #17653863:wors:worsnou iig een keer goed nieuws….
me vec is goed gekeurdking:en er moest alleen me achterpot vervangen worden en een stadslichie(van de week deed tie het nog):sleeping
maar goed toch ff goed nieuws,nu die jongen uit Engeland ff betalen en dan komt de ABS pomp:wors20 mei 2010 om 17:54 #17653864origineel gepost door DVO
:wors:worsnou iig een keer goed nieuws….
me vec is goed gekeurdking:en er moest alleen me achterpot vervangen worden en een stadslichie(van de week deed tie het nog):sleeping
maar goed toch ff goed nieuws,nu die jongen uit Engeland ff betalen en dan komt de ABS pomp:worsgewoon overmaken?
kan een paar dagen over heen gaan hoor als je int. betaald.
ik vink altijd spoed betalen aan en alle extra kosten.anders krijg je kwade gezichten van die kant :P
20 mei 2010 om 18:02 #17653865origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door DVO
:wors:worsnou iig een keer goed nieuws….
maar goed toch ff goed nieuws,nu die jongen uit Engeland ff betalen en dan komt de ABS pomp:worsgewoon overmaken?
kan een paar dagen over heen gaan hoor als je int. betaald.
ik vink altijd spoed betalen aan en alle extra kosten.anders krijg je kwade gezichten van die kant :P
ja klopt dat het een paar dagen duurt.
maar ik heb nu zijn IBAN nummer,swift nummer en bank,maar hoe kan ik dat nu doen dan Bas.sorry maar ik heb dit nog nooit eerder gedaan.28 mei 2010 om 12:24 #17653866Zo vanochtend de ABS pomp binnen gehad uit Engeland.
het zwarte aansturingskassie eraf geschroeft,en op me eigen pomp bevestigd.lampie gekocht bij de VOD en erin gezet.
en toen kwam het mooiste…….lampie gaat uit:thumbupen me km teller doet het ook weer:wors
nu alleen nog ff me ABS testen,en kijken of tie het weer doet;)maar ben tot nu toe zeer zeker tevreden:D
Jongens bedankt,en Bas jij natuurlijk voor de link naar Ebay;)28 mei 2010 om 12:54 #17653867origineel gepost door DVO
Zo vanochtend de ABS pomp binnen gehad uit Engeland.
het zwarte aansturingskassie eraf geschroeft,en op me eigen pomp bevestigd.lampie gekocht bij de VOD en erin gezet.
en toen kwam het mooiste…….lampie gaat uit:thumbupen me km teller doet het ook weer:wors
nu alleen nog ff me ABS testen,en kijken of tie het weer doet;)maar ben tot nu toe zeer zeker tevreden:D
Jongens bedankt,en Bas jij natuurlijk voor de link naar Ebay;)you’re welcome :)
wat was je uiteindelijk nog totaal kwijt?
28 mei 2010 om 12:56 #17653868origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door DVO
Zo vanochtend de ABS pomp binnen gehad uit Engeland.
Jongens bedankt,en Bas jij natuurlijk voor de link naar Ebay;)you’re welcome :)
wat was je uiteindelijk nog totaal kwijt?
iets van €64 en nog wat centjes met verzendkostenking:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.