Abs en TC lampje branden na 5 min rijden

Forumindex Forums Modellen Astra Abs en TC lampje branden na 5 min rijden

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Bertone.Kilic

Hallo iedereen,

Ben kilic woon in soest. Heb paar weken geleden een astra 1.8 bertone uit 2000 aangeschaft. Alleen sinds paar dagen brand mijn abs en TC lampje na 5 min rijden. Heb ergens gelezen dat je de sensor kan schoonmaken ofso alleen heeft iemand een how-to hiervoor ?

RISL
      Moderator

Verplaatst vanuit How-to.

Corsa_B_66
        Deelnemer

Laat hem even uitlezen, en kijk dan welke foutcodes naar boven komen, aan de hand daarvan kunnen we wat meer gaan roepen..
          Stottert de auto etc? Of heb je voor de rest geen last van andere zaken?

Bertone.Kilic

Ik zal hem zaterdag wel even laten uitlezen. Toen ik hem had gekocht stotterde hij wel een beetje bij optrek en stationair lopen. Heb hem daarna laten uitlezen en kwam er achter dat t de egr klep was. Dus die ff schoongemaakt nu loopt die gewoon goed. Wat k nog vergeten ben is dat die abs en tv lampje pas gaan branden nadat de abs begint te werken bij droog weer dus als ik bij een drempel ofso ga remmen voel ik de abs terwijl t helemaal niet nodig is en dan branden de lampjes.

Bertone.Kilic

Hey heb hem laten uitlezen hij geeft de foutcode C0040 aan ( Rechtvoor abs sensor ) enig idee wat ik nu kan doen ?

krasy
              Deelnemer

zeer grote kans dat die vervangen mot worden.
                je kan ze al voor 100 euro nieuw vinden op het internet.
                schoonmaken helpt vaak niet of maar even.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.