Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › abracadabra…marktplaats….
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 september 2010 om 13:46 #17726682
origineel gepost door Kadettlover
hahaha…net eronder…weer zo eentje….echt erg…..:cryhttp://link.marktplaats.nl/376152797
Dannis
Misschien een beetje off topic hier…………………………..
maar wel een dikke dett:agent10 september 2010 om 14:22 #17726683origineel gepost door mantacc
IK HEB ZELF EEN ZOON DIE HET HEEFT .EN DAT IS NIET MAKELIJK VOOR HEM EN OMGEVING .
DUS SPREEK EROVER ALS JE WEET WAAR JE OVER PRAAT
EN ANDERS , ZEG NIKS IS BETER ALS STOM LULLEN .EN EEN SLOTJE EROP GAAT NERGENS OVER DIT ONDERWERP
ik weet precies wat je bedoelt , ik heb zelf ook een zoon die het heeft en voor hem en voor ons is het zeker niet makelijk.
10 september 2010 om 14:38 #17726684nou ik moet zeggen heb het zelf ook
eigenlijk maat het niet zo veel uit wat die zegt. het zou wel erg zijn als mensen die bij hun 100% verstand zijn dit zou zegen. maar mensen die in hun eigen wereld leven
jah die moet je hun eigen gang laten gaan :P
10 september 2010 om 17:24 #17726685origineel gepost door mantacc
IK HEB ZELF EEN ZOON DIE HET HEEFT .EN DAT IS NIET MAKELIJK VOOR HEM EN OMGEVING .
DUS SPREEK EROVER ALS JE WEET WAAR JE OVER PRAAT
EN ANDERS , ZEG NIKS IS BETER ALS STOM LULLEN .EN EEN SLOTJE EROP GAAT NERGENS OVER DIT ONDERWERP
Ik vind het heel erg voor u dat uw zoon dyslexie heeft, ik heb op school best wat mede leerlingen die hier ook last van hebben. En dat is heel vervelend maar die gasten komen er wel omdat ze doorzetten.
Alleen om zo op een topic als deze te reageren.
U scheert iedereen over een kam….
Bijv.
origineel gepost door 2e-c14nz
het is een belediging voor mensen met dyslexieSorry maar vind het kinderachtig niet alleen over dyslexie worden grappen gemaakt ook over andere beperkingen….
10 september 2010 om 22:21 #17726686voor alle betweters,en supermensen hier die nooit een schrijf fout maken,
veel van deze mensen die deze schrijfwijze hebben,hebben een leeftijd dat ze niet eens op de basisschool hebben gezeten.
omdat het gewoonweg niet mogelijk was……als ik bijv naar mijn schoonouders kijk,en dan vooral schoonmoeder.die werd op jonge leeftijd al verplicht mee te draaien in het huishouden,en al vroeg gaan werken.
zij schrijft bijna alles zoals het gezegd word.EN DAN HEB IK HET OVER EEN VROUW VAN NET IN DE 50.
laat staan nog oudere mensen,70/80+
schoolgaan was vroeger niet zoals nu vanzelf sprekend en verplicht.velen konden het niet eens betalen.
dus hou alsjeblieft op met die onzinnige opmerkingen,en wees blij dat jij wel de kans hebt gehad om normaal naar school te gaan……..ik vind niks zo erg als iemand uit te lachen om zijn gebreken.:puke
11 september 2010 om 06:23 #17726687origineel gepost door mantacc
EN EEN SLOTJE EROP GAAT NERGENS OVER DIT ONDERWERP
Het heeft in elk geval bar weinig met een Kadett te maken…-offtopic En zeker erg vervelend als je zo’n aandoening hebt…:(
Kunnen de moddereters dit onderwerp niet gewoon verhuizen naar het slap geouwehoer gedeelte?:thumbup
Had trouwens heel toevallig net nog een reactie gehad van Jannie, en jawel hij heet eigenlijk Joop….
11 september 2010 om 18:56 #17726688Sorrie voor iedereen die zich aangevallen of beledigd voeld door dit topic…….Ik heb een schoonzus die dyslexie heeft en zelfs zij schrijft niet zo slecht als dit……
Was puur om te laten zien dat er gewoon mensen zijn die zomaar een advertentie op Marktplaats zetten….
Okee,als je niet goed kan schrijven is het misschien een optie om het door een vriend/kennis/familielid te laten controleren…..
Waarom het in het Kadett topic is gepost is omdat de twee advertenties die ik heb gekozen over Kadetts gaan…..
Nogmaals sorrie…was niet de bedoeling….graag slotje…..:mad:
11 september 2010 om 23:25 #17726689:thumbup:thumbup:thumbup
wat anders bedoeld was ging een andere richting op
gr hans
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.