AB omega A?

Forumindex Forums Modellen Omega AB omega A?

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    center
    Deelnemer

Hallo jongens ik heb een best wel luxe Omega a uit 1992, een CD Diamond, zijn deze met AB geleverd? Zo ja kan ik dat ergens zien of mijn auto evt een AB heeft gehad? En kan ik weer zo´n AB bestellen en laten inlezen bij de dealer?

groetjes Center

Jigsaw
      Deelnemer

wat is AB? Ik denk dat je ABS bedoeld? Vanaf 1990 was dit standaard, dus ja je hebt ABS. Wat wil je bestellen en inlezen dan? Is je abs computer kapot? je pomp kapot? sensoren kapot?

wim-v6
        Deelnemer

nee hij bedoeld AB Afstands Bediening.. (voor de deuren)

volgens mij was dat er toen nog niet

Willem

center
          Deelnemer

origineel gepost door wim-v6
            nee hij bedoeld AB Afstands Bediening.. (voor de deuren)

volgens mij was dat er toen nog niet

Willem

ja idd ik bedoel afstandsbediening. Nooit geleverd destijds dus.

mvg Frank

wim-v6
            Deelnemer

klopt.

Tis geen Vectra-B he, welke zelfs een AB op de GL met handzwengels rondom had.

Willem

Tinuske

origineel gepost door center
                Hallo jongens ik heb een best wel luxe Omega a uit 1992, een CD Diamond, zijn deze met AB geleverd? Zo ja kan ik dat ergens zien of mijn auto evt een AB heeft gehad? En kan ik weer zo´n AB bestellen en laten inlezen bij de dealer?

groetjes Center

http://www.autoweek.nl??

anders een cheap autoalarm met AB aan je Centrale Deurvergrendeling koppelen.

Ooit eens zo centrale vergrendeling gemaakt op afstand in een Renault 5, 1 cheap alarm en 2 motortjes. :D

center
                Deelnemer

origineel gepost door wim-v6
                  klopt.

Tis geen Vectra-B he, welke zelfs een AB op de GL met handzwengels rondom had.

Willem

I know, ik ben nieuw hier hea Willem op het Omega gedeelte, vandaar de vraag. :sleeping

Omega Jeff

Ik weet wel dat CD Senators uit 1988 (had er zelf 1) dat wel als optie hadden… of miss. zelfs wel standaard, maar dat weet ik niet zeker..

Sjors-V6

Nope zowel de A Omega als de B Senator hadden wel CV maar gewoon met de sleutel in het portier bediend ! AB kwam pas in de B Omega.

Je kan wel een Vectra B Omega B, Astra G enz Kiekert relais nemen, met de bijpassende ab deze klik je zo i.d.p.v. het kleine Kiekert CV relais, dat werkt super ! evt kan je met behulp van het sleutel nr een sleutel bestellen bij de VOD… op die manier heb je een originele dikke sleutel met ab !

Groeten,
                      Sjors

Omega Jeff

Zou idd ook wel eens later ingebouwd kunnen zijn.. anyway ik weet niet of je echt blij moet zijn met die dikke sleutels,die knopjes gaan altijs stuk :hmmz

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.